07:36|سه شنبه, اسفند 29 ,1402
تاریخ انتشار: 08 بهمن 1398 - 11:32
کد خبر: 13768
مدیرکل کار،تعاون و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با باریش:

نتیجه رسیدگی به تکمیل مدارک بسته حمایتی اسفندماه اعلام می‌شود

تا آخر اسفند ماه، نتیجه تکمیل مدارک افرادی که ثبت خانوار در سامانه حمایت معیشتی انجام دادند از طریق شماره تلفن همراه ثبت شده در سامانه، اطلاع رسانی می‌شود.
نتیجه رسیدگی به تکمیل مدارک بسته حمایتی اسفندماه اعلام می‌شود

رضا نقی‌زاده، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، با اشاره به وضعیت اعضای خانوارهای که بواسطه معلولیت ذهنی و یا جسمی کارت عضویت سازمان‌های حمایتی دارند ولی به علت عدم دریافت مستمری از بسته حمایت معیشتی برخوردار نشدند اظهار کرد: این افراد بواسطه عدم دریافت مستمری نهادهای حمایتی در لیست افراد واجد شرایط نبوده بنابراین می‌توانند به عنوان فردی عادی در سامانه ثبت درخواست کنند که در بازه زمانی انجام آزمون وسع و در صورت داشتن شرایط از حمایتی معیشتی برخوردار می‌شوند.
وی در مورد مشخص شدن نتیجه افرادی که ثبت خانوار در سامانه حمایت انجام دادند افزود: تا آخر اسفند ماه جهت تکمیل مدارک به آن‌ها از طریق شماره تلفن همراهی که ثبت کردند اطلاع رسانی می‌شود.
این مسئول ادامه داد: زمان‌بندی مراجعه به دفاتر پلیس 10+ از طریق شماره تلفن همراه وارد شده اطلاع رسانی می شود از این رو  متقاضیان هنگام ثبت شماره تلفن همراه، از صحت آن اطمینان حاصل نمایید.
مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی در مورد برخی افراد تحصیل دار و مامور خرید، که در ماه‌های ابتدایی سال جاری شرکت از حساب آن‌ها برای وصول در آمدها استفاده کرده است، این افراد علیرغم کارکرد شش ماهه پایین حساب از حمایت معیشتی برخوردار نشدند تصریح کرد: شرایط افراد در بازه زمانی فرودین ماه تا پایان آذر ماه بررسی شده و آزمون وسع برای افرادی که ثبت درخواست کردند انجام شده و این آزمون معیارهای مختلفی را علاوه بر گردش حساب مدنظر قرار داده است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید