11:14|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 23 آذر 1398 - 08:21
کد خبر: 13501
کارشناس سازمان هواشناسی آذربایجان غربی در گفت‌وگو با باریش:

تدوام بارش‌ها در آذربایجان‌غربی

طبق پیش‌بینی سازمان هواشناسی آذربایجان‌غربی بارش‌های پراکنده در برخی از مناطق آذبایجان‌غربی همچنان ادامه دارد و از روز دوشنبه 25 آذرماه سامانه جدید بارشی وارد استان می‌شود.
تدوام بارش‌ها در آذربایجان‌غربی

مهدی کریمی، کارشناس سازمان هواشناسی آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش‌نیوز در مورد آخرین وضعیت آب و هوای استان اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته بیشترین میزان بارندگی‌ها با 6 میلی‌متر بارش از ایستگاه دانشگاه نازلو گزارش شده است.
وی با اشاره به اینکه احتمال بارش پراکنده باران در مناطق نیمه جنوبی استان وجود دارد افزود: روز شنبه 23 آذرماه پیش‌بینی می‌شود که در برخی از نقاط آذربایجان‌غربی بارش پراکنده باران وجود داشته باشد و از ساعات بعد از ظهر انتظار می‌رود سامانه بارشی از استان خارج شود.
کریمی گفت: سامانه جدید بارشی از اواخر روز دوشنبه 25 آذرماه وارد استان می‌شود و شدت فعالیت این سامانه بیشتر برای نیمه جنوبی استان پیش‌بینی می‌شود.
وی عنوان کرد: با توجه به کاهش پوشش ابر، روز یکشنبه بین 2 الی 3 درجه از میزان دمای هوا کاسته می‌شود. 
کارشناس سازمان هواشناسی آذربایجان‌غربی در ادامه به وضعیت دمایی آب و هوا نیز اشاره و تصریح کرد: شب گذشته شهرستان تکاب با 5 درجه زیر صفر سردترین شهر استان و دمای هوای ارومیه نیز 1+ درجه گزارش شده است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید