20:44|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 10 آذر 1398 - 04:52
کد خبر: 13412
باریش گزارش می‌دهد:

آغاز ماراتن انتخابات مجلس در آذربایجان‌غربی

ماراتن انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با آغاز ثبت‌نام از نامزدها، امروز به طور رسمی آغاز شد.
آغاز ماراتن انتخابات مجلس در آذربایجان‌غربی

به گزارش سرویس سیاسی باریش نیوز، ماراتن انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی صبح امروز، 10 آذرماه با آغاز ثبت نام از نامزدهای انتخاباتی به طور رسمی آغاز شد.

ثبت‌‌نام نامزدهای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حالی آغاز می‌شود که نمایندگان دوره گذشته علیرغم وعده‌هایی داده شده نتواستند آنچنان که باید و شاید تحقق وعده‌های خود در عرصه‌های مختلف برای رفاه و آسایش بیشتر مردم در صحن خانه‌ملت پیگیری کنند.

گرچه در ماه‌های گذشته دورهمی‌ها و محافل به ظاهر دوستانه چهره‌های احتمالی انتخابات اما با هدف تبلیغات زودهنگام  نیز در ارومیه برگزار شد، اما با وعده‌هایی که نمایندگان مجلس در دوره‌های گذشته دادند و عملی نشد باید دید که شاخص‌های مردم برای انتخاب اصلح و سپردن کرسی خانه ملت به نمایندگان خود چه تغییراتی کرده و چه انتظاراتی از کاندیدهای خود دارند.

براساس این گزارش از امروز، 10 آذر‌ماه جاری به مدت یک هفته ثبت‌نام از کاندیداهای انتخاباتی آغاز می‌شود و شش روز فرصت برای تشکیل هیأت‌های اجرایی زمان در نظر گرفته شده است.

به گفته معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی اکثر 25 فرآیند انتخاباتی بصورت رایانه‌ای انجام می‌شود پس ضروریست کارشناسان فناوری اطلاعات همکاری لازم را با فرمانداران، بخشداران داشته باشند تا شاهد برگزاری انتخابات خوب، سالم و پرشور باشیم.

داوطلبین نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شعب انتخاباتی آذربایجان‌غربی تا 16 آذرماه جاری فرصت دارند تا برای حضور در ماراتن کسب کرسی در خانه‌ملت ثبت‌نام کنند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید