10:19|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 13 مهر 1398 - 07:42
کد خبر: 13058
مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی در گفت‌وگو با باریش:

برگزاری یازدهمین جشنواره نخستین واژه آب در ارومیه

مرحله استانی یازدهمین جشنواره نخستین واژه آب در چند بخش متفاوت از اول مهر ماه آغاز شده و تا پایان آبان ماه سال جاری ادامه دارد.
برگزاری یازدهمین جشنواره نخستین واژه آب در ارومیه

داریوش رضایی، مدیر روابط عمومی آب و فاضلاب شهری آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش نیوز در مورد برگزاری جشنواره نخستین واژه آب اظهار کرد: برنامه‌های یازدهمین جشنواره نخستین واژه آب، با عناوین مختلف نظیر مسابقه نقاشی (آب = زندگی) برگزاری کارگاه آموزشی برای اولیاء دانش آموزان، برگزاری مراسمات زنگ آب در مدارس سطح استان، برگزاری کلاس‌های آموزشی برای دانش آموزان مقطع ابتدایی در بیش از ۳۸ شهر استان، برگزاری کلاس‌های آموزشی ویژه دانش آموزان اول ابتدایی به صورت متمرکز در بیش از ۵ شهرستان با حضور گروه‌های هنری و نمایشی و استفاده از ظرفیت سمن‌ها و گروه‌های اجتماعی مردم نهاد برگزار می‌شود.
وی گفت: مرحله استانی این مسابقه از اول مهر ماه آغاز شده و تا پایان آبان ماه ادامه دارد.
رضایی با بیان اینکه داوری آثار ارسالی، یکم تا ۱۵ آذر ماه انجام می‌شود، اضافه کرد: نمایشگاه آثار برتر از ۲۴ تا ۳۰ آذرماه به مدت یک هفته با حضور و بازدید دانش آموزان برپا می شود.
این مسئول ادامه داد: مراسم اختتامیه که با حضور مدیران کمیته سازگاری با کم آبی در استان، مدیران صنعت آب و آب و فاضلاب برگزار می‌شود از برگزیدگان تجلیل شده و ۱۰ اثر برتر برای شرکت در مرحله کشوری به آبفای کشور ارسال می شود.
وی تصریح کرد: این مسابقه به همت شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان‌غربی و با همکاری ادارات استانی نظیر آموزش و پرورش، شرکت آب منطقه‌ای، سازمان حفاظت محیط زیست، اداره کل جهاد کشاورزی، استانداری و اداره کل صمت برگزار می‌شود.
مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار به مرحله کشوری نیز از ۱۵ تا ۲۶ دی ماه است، خاطرنشان کرد: داوری آثار کشوری از اول لغایت دهم بهمن ماه خواهد بود که آثار برتر با برپایی نمایشگاه در معرض بازدید دانش آموزان قرار گرفته و با برگزاری مراسم اختتامیه از برگزیدگان تجلیل به عمل می‌آید. 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید