17:53|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 09 مهر 1398 - 08:58
کد خبر: 13039

ماجرای سرقت از منزل نماینده مجلس/حالا دلار بود یا یورو!

در چند روز گذشته سرقت از منزل یکی از نمایندگان مجلس انهم در سعادت آباد تهران خبرساز شد و سرو صداهای زیادی به پا کرد.
ماجرای سرقت از منزل نماینده مجلس/حالا دلار بود یا یورو!

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، دزدان وقتی تصمیم به سرقت از یک منزل در سعادت آباد تهران گرفتند شاید کمتر حدس می‌زدند که این خانه، محل سکونت نماینده مردم یکی از شهرهای شمالی آذربایجان غربی در مجلس باشد.

به گفته رسانه‌های مجازی و شبکه‌های اجتماعی در این سرقت مقداری ارز که در برخی به دلار و بعدا به یورو اعلام شد به همراه مقادیری پول نقد از منزل نماینده مردم خوی در مجلس، به سرقت رفته است.

شبکه‌های اجتماعی مقدار پول نقد به سرقت رفته را 400 میلیون تومان به همراه 250 هزار دلار عنوان کردند و بعدا این مقدار ارز به یورو تصحیح شد.

اما نماینده مردم خوی در مجلس در واکنس به این خبر با تکذیب مقادیر سرقت شده از منزلش در گفت‌و‌گو با شبکه خبر گفت: پس از بازگشت از مسافرت چند روزه متوجه شده منزلش مورد دستبرد قرار گرفته است اما اینکه عنوان شده مقدار 400 میلیون پول نقد و 250 هزار دلار یا یورو از منزل مسکونی من سرقت شده را تکذیب می‌کنم.

این نماینده همچنین در این مصاحبه ادامه می‌دهد که اموال سرقتی در این دزدی بیشتر اسناد و مدارکی بوده که در منزل وجود داشت مانند سند خودرو و یا اسناد دیگر که لیست آنها در اختیار پلیس آگاهی برای پیدا شدن سارقان گذاشته شده است.

در این سرقت چه اموالی از منزل این نماینده رفته یا نرفته بدون شک تخصصی است که پلیس آگاهی باید ورود پیدا کند و مجرم را تحویل محاکم قضایی دهد اما این بحث که در این سرقت ارز آنهم به دلار یا یورو به سرقت رفته آنهم در شرایطی که بیشتر نمایندگان متفق‌القول بودند که دپوی ارز شرایط اقتصادی را بدتر کرده و بازار را فلج می‌کند و یا ارزهای بیش از 10 هزار پول‌شویی محسوب شده و باید در سامانه باید ثبت شود، موضوعی است که تصویر اذهان عمومی را نسبت به نمایندگان منتخب خود که باید به جایشان فکر کنند، تصمیم بگیرند و قانون گذاری کنند، مخدوش می کند هر چند که بارها و بارهم تکذیبیه و اصلاحیه صادر شود و یا نشود.   

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید