13:54|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 27 شهریور 1398 - 10:26
کد خبر: 12943
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در گفت‌و‌گو باریش عنوان کرد:

تحقق مشارکت عمومی اولویت سال جاری است

یکی از اهداف مهم شورای شهر پس از انتخاب شدن برای دومین سال پیاپی به‌عنوان رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه مشارکت شهروندان در اداره شهر است.
شهروندان در اداره شهر مشارکت می‌کنند

محمدرضا علیزاده امامزاده، رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش نیوز، در رابطه با اهداف خود پس از انتخاب شدن برای دومین سال پیاپی به‌عنوان رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار کرد: یکی از هدف‌ها اعتلای شاخص‌های عملکردی، معنایی و زیبایی شهر ارومیه و گنجاندن این سرفصل ها در مصوبات شورای شهر است.
وی در ادامه اهداف خود خاطر نشان کرد: بالا بردن کیفیت زندگی و کاستن از دشواری‌ها و مشکلات شهروندان در محیط‌های شهری از دیگر اهدافی است که باید به آن توجه ویژه کرد.
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه ادامه داد: مدیریت شهری، پاسخگویی و مسئول بودن در قبال تمام شهروندان از مهم‌ترین اهداف شورای شهر است.
علیزاده امامزاده با اشاره به نظارت بر عملکرد شهرداری عنوان کرد: استفاده از روش‎های جدید و کاربردی به منظور آگاهی حداکثری مردم نسبت به مسائل شهری و تسهیل امر نظارت بر عملکرد شهرداری از اهداف در دستورکار شورای شهر است.
وی در رابطه با ارائه گزارش های علمی و دقیق اظهار کرد: ارائه گزارش های علمی و دقیق به شورای عالی استان‌ها، مجمع مشورتی رؤسای شوراهای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان‌ها با بهره گیری از حداکثر ظرفیت مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورا از اقدامات قابل توجه شورای شهر است.
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: دستیابی به مدل‌های جدیدی از مشارکت شهروندان در اداره شهر از اهداف مهم شورای شهر است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید