12:24|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 11 شهریور 1398 - 07:43
کد خبر: 12835
رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌‍ای قاضی طباطبایی ارومیه در گفت‌وگو با باریش :

افزایش مهارت آموزی دانشجویان از اهداف مهم دانشگاه است

یکی از اهداف مهم در احداث ساختمان دانشگاه فنی و حرفه‌ای واحد دختران ارومیه کمک و افزایش مهارت آموزی دانشجویان است.
افزایش مهارت آموزی دانشجویان از اهداف مهم دانشگاه است

یعقوب پور اسد، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای قاضی طباطبایی واحد ارومیه در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش نیوز در مورد جزئیات افتتاح ساختمان دانشگاه فنی و حرفه‌ای واحد دختران ارومیه اظهار کرد: این پروژه یک ساختمان آموزشی است که شامل 12 کلاس درس، سالن مطالعات، سایت کامپیوتر،کتابخانه، اتاق فناوری اطلاعات، اتاق اداری را دارا است.
وی افزود: مساحت تقریبی ساختمان دانشگاه فنی و حرفه‌ای واحد دختران هزارو 750 متر مربع است که این پروژه به عنوان آموزشی و کلاس درس و کارگاه آزمایشگاهی قرار است برای دانشجویان دختر دانشگاه فنی و حرفه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد.
پوراسد اضافه کرد: این پروژه قبل از سال 90 ، 65 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است اما به دلیل تغییر و تحولات آموزشی تا سال 97 به صورت راکد ماند اما در عرض یک سال 35 درصد باقی مانده احداث و از مهرماه سال جاری مورد بهره‌برداری دانشجویان دختر قرار می‌گیرد.
این مسئول ادامه داد: تمامی رشته‌هایی که در این دانشگاه موجود بود با توسعه فضاهای آموزشی در دانشگاه ارائه و محدودیت‌های موجود در زمینه کارگاه و آزمایشگاه برطرف می‌شود.
رئیس دانشگاه قاضی طباطبایی واحد ارومیه تصریح کرد: هدف از افتتاح و توسعه این دانشگاه کمک به افزایش کیفیت مهارت آموزی دانشجویان است.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید