06:20|شنبه, اردیبهشت 08 ,1403
تاریخ انتشار: 09 شهریور 1398 - 09:08
کد خبر: 12818
یادداشت:

ارومیه در انتظار افتتاح ورزشگاه 15 هزار نفری پیر شد

پس از گذشت 15 سال و انتظارهای فراوان برای فرا رسیدن هفته دولت و افتتاح ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهید مهدی باکری ارومیه در سال جاری نیز با وجود وعده‌های فروانی که در جهت افتتاح آن داده می‌شد باز هم افتتاح نشد.
ارومیه در انتظار افتتاح ورزشگاه 15 هزار نفری پیر شد

به گزارش سرویس ورزشی باریش نیوز، افتتاح این مجموعه ورزشی در کش و قوس وعده‌ها مانده و هرازگاهی مسئولین تاریخ‌های مهم تقویم را برای افتتاح مشخص می‌کنند و این بار نیز وعده جدید هفته دولت امسال را نشان می‌داد اما بازهم انتظارها به پایان نرسید و این ورزشگاه افتتاح نشد.

ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ارومیه که نام شهید مهدی باکری بر آن نهاده شده در سال 93 در زمینی به مساحت 19 هزار متر مربع کلنگ زنی شد و سال‌هاست از روند احداثش می‌گذرد و از آنجایی که پروژه های ورزشی_عمرانی در آذربایجان غربی به عنوان اصلی‌ترین شاخصه‌های پیشرفت یک کلان شهر آثار بسیار بارز و مهمی در توسعه شهر دارند ولی طولانی شدن پروسه احداث و نیمه تمام ماندن این پروژه‌ها اثرات منفی بسیاری برای شهر را در پی دارد و مسئولین فقط از نام این پروژه‌ها استفاده ابزاری می‌کنند.

این ورزشگاه که یاری مسئولین را برای افتتاح می‌طلبد در حال حاضر در حال خاک خوردن است و هر ساله فقط شاهد وعده‌های مختلف از سوی مسئولین دولتی و استانی ودر جهت تخصیص بودجه به‌جای پیشرفت و قابل استفاده بودن برای عموم هستیم.

ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ارومیه که پس از پنج سال می‌توان از آن به عنوان استادیوم فرسوده یاد کرد تا کنون قابل استفاده نبوده است زیرا مسئولین هیچگاه به وعده‌های خود عمل نکردند.

هربار که سخن از این استادیوم می‌شود مسئولین از پیشرفت فیزیکی 90 درصدی، و افتتاح آن خبر می‌دهند نه این وعده ها عملی و نه مسئولین از وعده دادن خسته می‌شوند و به‌ نوعی وعده وعید دادن عادتی ترک نشدنی شده است.

هر بار که مسئولین وعده جدیدی را سر می‌دهند خواستار تخصیص بودجه جدیدی نیز می‌شوند بودجه‌ای که کجا صرف می‌شود آن معلوم نبوده و برای همگان تیره و تار است. با طولانی شدن پروسه احداث و تکمیل این پروژه  قسمت کلانی از بودجه استانی برای این ورزشگاه هزینه می‌شود و پول‌های زیادی در این پروژه نا تمام خفته است که اگر همین روند ادامه یابد احتمال به یغما رفتن بودجه‌های اختصاص یافته بیش‌تر می‌شود.

 

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید