08:31|شنبه, اردیبهشت 08 ,1403
تاریخ انتشار: 03 شهریور 1398 - 03:57
کد خبر: 12775
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی در گفت‌و‌گو با باریش:

افتتاح ۸۰۰میلیارد ریال طرح عمرانی در استان همزمان با هفته دولت

همزمان‌ با فرارسیدن هفته دولت در آذربایجان غربی در بخش راهداری و جاده ای بیش از ۸۰۰میلیارد ریال طرح عمرانی کلنگ زنی و افتتاح‌ می شود.
افتتاح ۸۰۰میلیارد ریال طرح عمرانی در استان همزمان با هفته دولت

ارسلان شکری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز با بیان اینکه بالغ بر 800 میلیارد طرح عمرانی در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در هفته دولت افتتاح و یا کلنگ زنی می شود، اظهار کرد: در هفته دولت امسال عملیات اجرایی مجتمع خدماتی و رفاهی سواری در مسیر مهاباد - بوکان با جذب سرمایه بخش خصوصی  به میزان۴۲۰میلیارد ریال آغاز می شود.

 وی افزود: نزدیک به ۱۰۲ کیلومتر از انواع پروژه های لکه گیری و روکش آسفالت، اصلاح و ترمیم و بهسازی آسفالت در در ۱۳ شهرستان ارومیه، خوی، پلدشت، تکاب، شوط، ماکو، میاندوآب، نقده، سلماس، پیرانشهر، سردشت، اشنویه و چالدران با اعتباری بالغ بر ۴۷۸ میلیارد ریال افتتاح می شود.

این مسئول تصریح کرد:  محورهای بالانج - رحیم آباد ارومیه ، تکاب - شاهین دژ ، خوی - ایواوغلی ، چهاربرج -ابراهیم حصاری میاندوآب ، سلماس - تازه شهر و آواجیق و کشمش تپه چالدران و پروژه های اصلاح و ترمیم آسفالت به محور روستایی گولمز ارومیه از جمله پروژه های مربوط به لکه گیری و روکش آسفالت محورهای اصلی و محور روستایی کلاسی ارومیه و بهسازی آسفالت به محور روستایی بابا گنجه ارومیه از دیگر طرح های اجرایی در این حوزه است که انجام می شود.

شکری همچنین یادآور شد: پل هاشم آباد ارومیه که براثر سیل سال گذشته تخریب شده بود از دیگر طرح های عمرانی قابل افتتاح در طی هفته دولت است.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: این پل با اعتبار ۱۲میلیارد ریال ساخته و در هفته جاری به مناسبت هفته دولت جهت تسهیل تردد اهالی روستای بخش سیلوانای ارومیه افتتاح می شود.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید