09:28|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 01 شهریور 1398 - 10:13
کد خبر: 12767
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی:

مسئولان‌ با کار جهادی مشکلات مردم ‌را حل کنند

دولت مردان با کار جهادی گره از مشکلات اقتصادی و فرهنگی مردم باز کنند چراکه امروز مهمترین موضوع کشور این دو عنوان است.
 مسئولان‌ با کار جهادی مشکلات مردم ‌را حل کنند

به گزارش سرویس سیاسی باریش نیوز، حجت الاسلام سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در خطبه های این هفته اظهار کرد:  مسئولان و مدیران در کنار مردم در راستای رونق تولید و راه‌اندازی چرخه تولید کشور از تولیدکنندگان حمایت و موانع این بخش را برطرف کنند.

وی تاکید کرد: در اسلام سرمایه‌داری معنا ندارد و عدالت اجتماعی مورد تاکید و هدف اسلام است و تمام مدیران باید به گونه‌ای مسائل اقتصادی را مدیریت کنند تا عدالت اجتماعی رعایت شود.

وی ادامه داد: مساله اقتصاد و فرهنگ، موضوع مهم امروز کشور است و باید دولت‌مردان با کار جهادی وارد میدان عمل شوند که در این صورت برکات در جامعه مشهود می شود.

قریشی با بیان اینکه فرهنگ اساس یک ملت و جامعه است، تصریح کرد: اگر فرهنگ جامعه از بین برود، آن جامعه مورد هجمه همگان قرار می‌گیرد.

امام‌ جمعه ارومیه یادآور شد: نباید برخی کارهای ناپسند در جشن‌ها اجرا شود و همچنین باید از تفریط نیز در برخی امور پرهیز کنیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در پایان با گرامیداشت روز جهانی مسجد گفت: مساجد کانون‌های توحید در اسلام به شمار می رود و در انقلاب ما مساجد محور و کانون انقلاب بود که با توجه به این اثرگذاری باید برای حضور در مساجد اهمیت دهیم.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید