11:58|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 31 تیر 1398 - 10:07
کد خبر: 12475
معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه در گفت‌وگو با باریش:

آغاز عملیات لایروبی رودخانه شهرچای ارومیه

لایروبی رودخانه شهر چای ارومیه هم اکنون آغاز شده اما به دلیل وجود آب فعالیت دستگاه‌های لایروبی سخت و امکان ادامه فعالیت به صورت مستمر وجود ندارد.
آغاز عملیات لایروبی رودخانه شهرچای ارومیه

امیر سحابی، معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش نیوز، از آغاز لایروبی رودخانه شهر چای ارومیه خبر داد و گفت: رودخانه شهرچای ارومیه از وضعیت مناسبی برخوردار نیست به همین جهت از روز گذشته لایروبی در این رودخانه آغاز شده است.
وی افزود: به دلیل عبور آب‌های روستایی از این رودخانه لایروبی با کندی انجام می‌شود و مدت زمان کمتری به آن  اختصاص یافته است.
سحابی تصریح کرد: لایروبی رودخانه شهرچای نیازمند فرصت بیشتری است و به دلیل وجود آب امکان ادامه عملیات به صورت مستمر وجود ندارد با بازدیدهای میدانی و پیگیری های صورت گرفته به دنبال اجرای مداوم لایروبی در این رودخانه هستیم.
وی گفت: حجم آب موجود در رودخانه شهرچای باعث شده  ماشین آلات به سختی فعالیت کنند و لایروبی در مدت زمان محدود اجرا شود منتظر هستیم که آب رها نشود تا فعالیت ادامه داشته باشد.
معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه در پایان افزود: هیچ کمبود و مشکلی در دستگاه‌های لایروبی وجود ندارد و هم اینک نیز در مناطق نسبتا کم آب رودخانه شهر چای ارومیه رایروبی انجام می‌شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید