20:29|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 30 تیر 1398 - 12:49
کد خبر: 12471
رئیس سازمان حمل و نقل و بار شهرداری ارومیه در گفت‌و‌گو با باریش:

20هزار کارت اتوبوس در ارومیه توزیع می‌شود

از 60‌هزار کارت الکترونیک اتوبوس که قرار بود در ارومیه توزیع شود هم اکنون 20 هزار کارت اتوبوس آماده تحویل به باجه‌های فروش است.
20‌هزار کارت اتوبوس در ارومیه توزیع می‌شود

مهدی مژدهی‌فر، رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش‌نیوز اظهار کرد: 293 اتوبوس در بخش خصوصی و 49 اتوبوس در بخش ملکی هم اکنون در ارومیه فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه به جزء اتوبوس‌هایی که در زیر مجموعه سازمان هستند، نظارت بر بخش خصوصی نیز به عهده سازمان اتوبوس‌رانی است، گفت: با توجه به بخشنامه هیئت وزیران میانگین استاندارد عمر اتوبوس‌ها 10 سال تعریف شده است.

مژدهی‌فر با بیان اینکه قبل سال 98 میانگین استاندارد عمر اتوبوس‌ها 12 سال بود، افزود: براساس بخشنامه هیئت مدیره و شورای سازمان اتوبوس‌هایی که در بخش خصوصی مدل‌های پایینی داشتند با اتوبوس‌های نو جایگزین شده و 20 دستگاه از اتوبوس‌ها تبدیل و نوسازی شدند.

وی با اشاره به بهسازی و نوسازی‌هایی که از طریق واحد تعمیرگاهی سازمان اتوبوس‌رانی انجام شده خاطرنشان کرد: در 4 ماهه اول امسال 30 دستگاه اتوبوس بخش دولتی بازسازی و نوسازی شده است.

مژدهی‌فر گفت: از طریق سازمان‌های شهرداری ارومیه قرار دادی بسته شده که اتوبوس‌های دولتی که در سطح شهر فعالیت می‌کنند از صفر تا صد نوسازی شوند.

رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه با اشاره به اینکه: در 6 ماهه دوم سال امسال همچنین 10 دستگاه از اتوبوس‌های دولتی نیز بازسازی می‌شوند، به توزیع کارت های الکترونیک اتوبوس اشاره کرد و افزود: در 27 تیرماه جاری تعداد 10 هزار کارت دیگر آماده شده که به‌زودی برای توزیع به باجه‌های فروش تحویل می‌شود.‌

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید