05:48|شنبه, اردیبهشت 08 ,1403
تاریخ انتشار: 27 خرداد 1398 - 11:59
کد خبر: 12186
رئیس اتحادیه نانوایان ارومیه در گفت‌وگو با باریش:

نان در ارومیه گران نمی‌شود

براساس قوانین مورد نظر در حال حاضر برنامه‌ای از سوی اتحادیه کشوری نسبت به افزایش قیمت نان در ارومیه دستوری دریافت نشده است.
نان در ارومیه گران نمی‌شود

عزیزعسگر اوغلو، رئیس اتحادیه نانوایان ارومیه در گفت‌وگو با سرویس اقتصادی باریش نیوز، اظهار کرد: در حال حاضر برنامه‌ای برای افزایش قیمت نان از سوی اتحادیه کشوری وجود ندارد.
وی افزود: به دلیل شرایط اقتصادی، نانوایان روزانه با ضرر و زیان مواجه هستند اما تا زمانی که دولت قیمت قانونی اعمال نکرده است افزایش خودسرانه قیمت نان تخلف محسوب می‌شود.
عسگراوغلو ادامه داد: برخی نانواها با وجود اینکه قیمت نان افزایش پیدا نکرده است اقدام به گرانفروشی می‌کنند که در این مواقع سامانه 124 آماده دریافت گزارشات و تخلفات در حوزه نان و نانوایان است.
وی گفت: طرح پیشنهادی اتحادیه نانوایان ارومیه برای جلب رضایت مشتری در صورت نداشتن پول خرد از سوی نانوایی ارائه نان به ازای مبلغ باقی مانده است همچنین مشتری در صورت عدم رضایت برای دریافت نان حق دارد باقی مانده پول خود را به صورت نقدی از نانوایی مطالبه کند.
این مسئول به قیمت مصوب نان اشاره و افزود: قیمت نان روغنی بر اساس نرخ آرد آزاد 1200 تومان، نان سنگک آزاد 1200 تومان و نان سنگک دولتی 750 تومان است.
رئیس اتحادیه نانوایان ارومیه ادامه داد: بربری ساده با قیمت آزاد 1100 تومان، بربری ساده با نرخ دولتی 700 تومان است همچنین نان لواش تنوری با نرخ دولتی 200 تومان و نان لواش ماشینی با همان نرخ 180 تومان است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید