10:14|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 26 خرداد 1398 - 10:45
کد خبر: 12174
رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی آذربایجان غربی در گفت‌و‌گو با باریش خبر داد:

افزایش 22 درصدی غرق‌شدگان از ابتدای سال‌جاری

از ابتدای سال‌جاری تاکنون آمار غرق شدگان در آذربایجان غربی 22 درصد افزایش داشته است.
افزایش 22 درصدی غرق‌شدگان از ابتدای سال‌جاری

باقر بهرامی, رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌غربی در گفت‌و‌گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز, اظهار کرد: آمار غرق‌شدگان در استان از ابتدای سال جاری نسبت به سال گذشته 22 درصد افزایش داشته است.

وی در همین رابطه تصریح کرد: از ابتدای امسال تا کنون 18 نفر به دلیل عدم آشنایی کافی با مهارت‌های شنا و همچنین استفاده از مکان‌های غیرمجاز برای شنا، دچار غرق‌شدگی شده و جان خود را از دست داده‌اند.

بهرامی در ادامه افزود: تعداد ماموریت‌های مرکز مدیریت اورژانس آذربایجان غربی از ابتدای سال تا پایان اردیبهشت ماه جاری 11 هزار و 255 مورد است که 22 درصد از این تعداد ماموریت ها مربوط به غرق شدگان است. 

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌غربی در پایان با بیان اینکه در حال حاضر میانگین حضور نیروهای امدادی در محل حادثه در ارومیه 8 دقیقه و کمتر از میانگین کشوری است اشاره کرد و گفت: باید مردم هنگامی که خیابان‌ها شلوغ و پرترافیک  هستند نهایت همکاری را با خودروهای امدای داشته باشند و البته این فرهنگ در بین شهروندان ارومیه در حال تقویت است و انتظار می‌رود این همکاری روز به روز بیشتر شود تا خدمت‌رسانی امدادی به مردم در حوادث بهتر و در زمان کمتری انجام شود.

 

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید