12:20|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 25 خرداد 1398 - 17:44
کد خبر: 12170
لیگ ملت‌های والیبال:

اوج گیری روسیه با شکست کانادا

در روز دوم هفته سوم رقابت های لیگ ملت‌های والیبال کانادا در برابر روسیه متوقف شد.
اوج گیری روسیه با شکست کانادا

به گزارش سرویس ورزشی باریش نیوز؛ در دومین روز از هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال در ارومیه، دو تیم ملی والیبال روسیه و کانادا از ساعت ۱۵:۳۰ در سالن غدیر ارومیه در حالی به مصاف هم رفتند که در دیدارهای روز اول خود روسیه به برتری دست یافته بود و کانادایی‌ها مقابل سرو قامتان جمهوری اسلامی ایران زانو زده بودند.

در این دیدار ترکیب اصلی روسیه را دیمیتری کووالف، دنیس زمچنوکف، ایگور فیلیپوف، یاروسلاو پودلسنیخ، ایگور کلیوکا، ایلیاس کورکائف و والنتین گولوبف تشکیل داده و همچنین برای کانادا در ترکیب اصلی  نیکولاس هوآگ، دئانان گیما، استفان تیموسی مار، شارونه ورنون ایوانس، آرتور ژوارث، برت جیمز والش و استیون مارشال به زمین مسابقه آمده بودند.

ست اول این دیدار که با شور و شوق هیجان انگیز هواداران والیبال دوست ارومیه همراه بود، تا امتیازات پایانی کاملا برابر و پایاپای دنبال شد تا اینکه این روس‌هابودند با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ چراغ اول را برای خود روشن کردند.

ست دوم برای کانادایی‌ها سخت شروع شد و آن‌ها امتیازات زیادی را در همان ابتدای ست از دست دادند تا در تابلو  امتیازات شاهد امتیاز ۱۱ بر ۴ باشیم اما در ادامه با تایم استراحتی که مربی کانادا گرفت بازیکنان این تیم با روحیه به ادامه مسابقه پرداختند تا اینکه توانستند اختلاف هفت امتیازی را جبران کرده و در نهایت با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ ست را از آن خود کنند.

ست سوم را بار دیگر روس‌ها پر قدرت شروع کردند و در با امتیاز ۸ بر ۳ از رقیب خود پیشی گرفتند اما بار دیگر کانادا به بازی برگشته و مسابقه را در امتیاز ۹ به تساوی کشاند اما بر خلاف ست دوم روسیه توانست دوباره اختلاف امتیاز ایجاد کرده و ست سوم را با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ به نام خود ثبت کند.

ست چهارم را برخلاف انتظار کانادایی‌ها با ۳ امتیاز پیاپی شروع کردند و در ادامه پایاپای با رقیب قدر خود‌ پیش آمدند اما در امتیازات پایانی با اشتباهات خود ۲۵ بر ۲۳ نتیجه را واگذار کرده و روسیه در مجموع ۳ بر یک به برتری دست یافت‌.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید