03:22|شنبه, اردیبهشت 08 ,1403
تاریخ انتشار: 24 خرداد 1398 - 20:09
کد خبر: 12156
هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال

برتری قاطعانه شاگردان کولاکوویج مقابل کانادا

در دومین رقابت هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال شاگردان کولاکوویج مقابل کانادا به برتری قاطعانه دست یافتند.
برتری قاطعانه شاگردان کولاکوویج مقابل کانادا

به گزارش سرویس ورزشی باریش نیوز، دو تیم ملی والیبال ایران و کانادا از ساعت ۱۸:۳۰ روز جمعه در روز اول هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال با قضاوت داور بلغارستانی در سالن غدیر به مصاف هم رفتند.

ترکیب ابتدایی تیم ملی ایران را سعید معروف، میلاد عبادی‌پور، پوریا فیاضی، علی شفیعی، محمد موسوی، امیر غفور و محمدرضا حضرت پور به عنوان لییرو تشکیل دادند.

ست اول را ایران با توجه به تشویق بی امان هواداران ایران با قدرت پیش رفت و تا تایم استراحت فنی دوم ۱۶ بر ۹ از رقیب خود پیش بود. شاگردان کولاکوویج در ادامه نیز برتری خود را حفظ کردند تا در پایان این ست را با امتیاز ۲۵ بر ۱۵ از آن خود کنند.

بر خلاف ست اول این کانادا بود که ست دوم را خوب شروع کرد و با نتیجه ۷ بر ۴ پیشی گرفت اما ایران توانست با فشار شدید هواداران امتیازات عقب افتاده را جبران کند، اما در ادامه کانادا توانست فاصله دو امتیازی را تا پایان وقت استراحت فنی دوم حفظ کند. در ادامه ایران با سرویس‌های میلاد عبادی‌پور و امیر غفور اختلاف امتیاز را جبران کرده و توانست با نتیجه نزدیک ۲۶ بر ۲۴ مقابل رقیب خود به برتری دست یابد.

در ابتدای ست سوم‌که کانادا چیزی برای از دست دادن نمی‌دید پایاپای در امتیازان با شاگردان کولاکوویج پیش آمد اما در نهایت این تیم ملی والیبال ایران بود که با نتیجه  ۲۵ بر‌ 16 ست سوم و در نهایت مسابقه را از آن خود کرد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید