23:08|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 24 خرداد 1398 - 14:47
کد خبر: 12153
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی:

مواضع قاطع رهبری باعث عزت جامعه مسلمین است

سخنان قاطع رهبری معظم انقلاب در برابر نخست وزیر ژاپن باعث افزایش عزت جامعه مسلمین شد و سرافرازی ملت ایران را در عرصه بین المللی رقم زد.
مواضع قاطع رهبری باعث عزت جامعه مسلمین است

به گزارش سرویس سیاسی باریش نیوز، حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی در خطبه‌های پیش از نماز جمعه این هفته ارومیه اظهار کرد: باید خدا را برای داشتن چنین رهبری که قاطعانه در مقابل نخست‌وزیر ژاپن صحبت نمود شکر کرد زیرا ایستادگی ایشان باعث افزایش اراده مردم در مقابل استکبار شد.

وی ادامه داد: رفتار قاطعانه رهبر معظم انقلاب درسی بزرگ برای برخی از مسئولان شد که از موضع ذلت اقدام به مذاکره با آمریکا و سایر کشورهای غربی می‌کردند.

امام جمعه ارومیه همچنین به میزبانی ارومیه از مسابقات جهانی والیبال اشاره کرد و گفت:  برگزاری چنین مسابقاتی در ارومیه باعث افتخار بزرگی برای مردم این شهر است و همگان باید برای برگزاری هرچه بهتر این مسابقات  تلاش کنند.

قریشی افزود: ملی‌پوشان تیم ملی والیبال جهت کسب رضای الهی و شادی مردم گام در میدان مسابقه بگذارند تا باعث رضایت و خشنودی خدا و خلق خدا شوند.

وی به مسئله حضور بانوان در ورزشگاه‌ها اشاره و اظهار کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری حضور بانوان در ورزشگاه غیرشرعی بوده و این امر هیچ‌گونه ارتباطی به ارزش پایین زن در جامعه ما ندارد.

قریشی افزود: دلیل عدم اجازه دین اسلام به بانوان جهت تماشای مسابقات نشانگر حفظ ارزش و احترام آن‌ها است و شأن بانوان را بالاتر از تماشای بدن مردان نامحرم می‌داند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی بابیان اینکه از مسئولین ورزشی تقاضا دارم  به مسئله حضور بانوان در ورزشگاه‌ها رسیدگی کنند، گفت: کشورهای غربی با این مسئله قصد در نابودی فرهنگ و آموزه‌های دینی ما را دارند و نباید به آن‌ها چنین اجازه‌ای داده شود

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید