08:27|شنبه, اردیبهشت 08 ,1403
تاریخ انتشار: 18 خرداد 1398 - 07:19
کد خبر: 12114

جریمه‌هایی که قبل از تخلف صادر شدند!

تخلفات ثبت شده از دوربین‌های نظارتی قبل پل خروجی قوشچی در جاده ارتباطی سلماس به ارومیه در چند روز اخیر مثال آش نخورده و دهن سوخته شدند.
آش نخورده و دهن سوخته/جریمه‌هایی که قبل از تخلف صادر شدند

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، دوربین‌های کنترل و ثبت تخلفات رانندگی در سطح جاده‌ها برای نظارت بیشتر جهت بروز از تخلفات برای داشتن سفری ایمن است. اما در روزهای اخیر دوربین‌های ثبت تخلف در جاده‌های مواصلاتی ارومیه به سلماس و برعکس برای خیلی از راننده‌ها دردسرساز شده است.
برپایه گزارش‌های مردمی باریش، بیشتر رانندگانی که در تعطیلات عید فطر امسال از مسیر جاده سلماس به ارومیه تردد داشتند در محدوده قبل از پل قوشچی نرسیده به روستای قولنجی توسط دوربین‌های نظارتی ثبت تخلف شده و جریمه شدند.
قابل تأمل است که بیشتر رانندگانی که پیام‌های خود را به پایگاه خبری باریش نیوز ارسال کردند گفتند که با سرعت مجاز در این مسیر حرکت کردند ولی علیرغم این موضوع بازهم پیامک ثبت تخلف برایشان صادر شده است.
محمد در پیامی به باریش نیوز گفته است، عصر روز جمعه در مسیر بازگشت از سلماس به سمت ارومیه بوده است که پس از عبور از روستای قولنجی پیامکی حاوی ثبت تخلف از سوی دوربین‌های کنترلی راهنمایی و رانندگی دریافت کرده و هنوز مشخص نیست که این پیامک چرا برای سرعت مجاز هم صادر شده است.
مخاطب دیگری در همین رابطه به باریش گفت: در طول هفته گذشته بیشتر رانندگان که از این مسیر تردد داشتند با این مشکل مواجه شدند و علیرغم اینکه تابلوی اطلاع رسانی راهنمایی و رانندگی سرعت مجاز در این مسیر را 95 کیلومتر بر ساعت نشان می دهد ولی دوربین نصب شده در مسیر جاده سلماس به ارومیه همه خودروهای عبوری اعم از متخلف و غیر متخلف باهم ثبت تخلف کرده است.
این مخاطب معتقد است که پلیس راهنمایی و رانندگی در مورد سرعت مجاز در جاده های استان را به طور شفاف برای مردم اطلاع رسانی کند و همچنین تکلیف مردم در مورد جریمه‌های ثبت شده در این مسیر را برای رانندگانی که مرتکب تخلف نشدند، روشن کند.
 یکی دیگر از کاربران باریش در رابطه با این مشکل در پیامکی به باریش گفت: در تعطیلات عید فطر سیلی از پیامک‌های ثبت تخلف و جریمه برای مسافرانی که در مسیر جاده سلماس به ارومیه تردد داشتند ارسال شده است.
وی ادامه داد: دوربین ثبت تخلف در این مسیر قبل از ورودی پل قوشچی بدون اعلام قبلی و اطلاع رسانی خودرودهای عبوری با سرعت بیشتر از 70 کیلومتر را ثبت کرده و برایشان پیامک جریمه سرعت غیرمجاز ارسال شده است.
این کاربر خاطرنشان کرد: این امر باعث شده بسیاری از خودروهای عبوری که اغلب مسافران و گردشگران استان هم بودند با جریمههای تخلفی مواجه شدند و این امر در شأن استان مهماننوازی مانند آذربایجان غربی نیست.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید

نظرت کاربران

حیدری
1399/04/29 - 09:23

سلام،برا من است اس ام اس اومده،پلیس باید دوربینش رو بلحاظ تنظیمات کنترل کند.

مهدی قلی نژاد
1399/04/26 - 14:46

سلام.منم با این مشکل مواجه هستم و یقین دارم اون مسیر و با سرعت تقریبا ۹۰ اومدم ولی پیامک جریمه واسم ارسال شده