18:43|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 15 خرداد 1398 - 01:53
کد خبر: 12098
️امام جمعه تکاب در گفت‌وگو با باریش نیوز:

همبستگی در اقامه نماز عید فطر دشمن شکن است

همبستگی صفوف نمازگزاران روزه دار در اقامه نماز عید سعید بیانگر عظمت جامعه اسلامی و دشمن شکن است.
همبستگی در اقامه نماز عید فطر دشمن شکن است

حجت‌الاسلام عیسی برادری، امام جمعه شهرستان تکاب در گفت‌وگو با سرویس سیاسی باریش نیوز، ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید فطر اظهار کرد: نماز عید سعید فطر یکی از باشکوه ترین نمازهای مسلمانان است و حضور در نماز جماعت عید سعید فطر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

برادری با اشاره به اینکه اقامه نماز عید فطر در محیط باز مستحب است افزود: حضور و شرکت مسلمانان بعد از یک ماه روزه داری در نماز جماعت عید سعید فطر ، شکوه و عظمت  آنان در برابر دشمنان و مخالفان اسلام را نشان می‌دهد.

وی به اهمیت ماندگاری و تداوم اعمال نیک ماه مبارک رمضان در طول ایام سال اشاره و تاکید کرد: مسلمانان در طول ایام ماه مبارک رمضان به عبادت و مناجات با خداوند پرداختند و در جمع خوانی قرآن ، اقامه نماز جماعت و در جمع سخنرانی های مذهبی شرکت کردند.

امام جمعه تکاب تصریح کرد: مومنان به همین روال و  سبک زندگی در ماه رمضان عادت کرده و بعد از اتمام ماه رمضان نیز تغییر دادن این سیستم سخت می‌شود بنابراین با تمرین و ممارست برای ادامه دادن به اعمال نیک ماه مبارک رمضان در طول ایام سال به ویژه به هنگام سحر ، و انس با قرآن کریم ،در رشد معنوی انسان اثر گذار می شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید