14:11|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 13 خرداد 1398 - 05:08
کد خبر: 12089
تنور داغ انتخابات؛

سردرگمی مردم از استعفای احتمالی استاندار تا عزم شورای شهر برای بهارستان

استان آذربایجان غربی طی 72 ساعت گذشته دچار چالش‌های زودهنگام انتخاباتی بوده که در پی آن خبرهای زیادی از استعفای محمدمهدی شهریاری، و 4 نفر از اعضای شورای شهر ارومیه و همچنین انتخاب مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در فضای مجازی و رسانه‌ای منتشر شده است.
سردرگمی مردم از استعفای احتمالی استاندار تا عزم شورای شهر برای بهارستان

به گزارش سرویس سیاسی باریش نیوز؛ با توجه به اینکه انتخابات ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی و همچنین شورای اسلامی شهر و روستا برای دوره‌ای چهار ساله برگزار می‌شود و از سویی نیز هر دو سال یک بار نوبت به برگزاری انتخابات و رای گیری مسئولیت‌های مورد اشاره فرا می‌رسد که حساسیت و جدل را به اوج خود رسانیده و از سوی دیگر کارها و وظایف مربوطه به هر فرد و مسئولی که سودای حضور در انتخابات را دارد لنگ می‌کند، به بیان دیگر مسئولان وظایف خود را فدای منافع شخصی و پیروزی در انتخابات می‌کنند.

طی سه روز گذشته حواشی و شایعه‌های بزرگ و کوچکی در خصوص انتخابات مجلس شورای اسلامی و همچنین عزم برخی از مسئولین شهری در ارومیه برای حضور در انتخابات آتی در فضای مجازی و رسانه‌ای استان پیچید که قطعا هیچ سود و منفعتی برای مردم در پی نخواهد داشت.

طی 72 ساعت گذشته خبرهایی بر خروجی رسانه‌های استان مبنی بر استعفای محمدمهدی شهریاری از سمت استانداری آذربایجان غربی قرار گرفت، این خبر از سوی مسئولین استانداری آذربایجان و همچنین از سوی شخص شهریاری نه تایید شده و نه رد تا موضوعی که طی ماه‌های گذشته بارها محتمل خوانده شده بود دوباره به تیتریک اخبار استان تبدیل شود.

در خصوص استعفای استاندار آذربایجان غربی گفته شده که وی عزم خود را برای حضور در انتخابات حوزه بجنورد جزم کرده است. شایان ذکر است که وی سابقه حضور در بهارستان را دارد.

پس از نشر این خبر استعفای محمدمهدی شهریاری موج حاشیه و سروصدا به ساختمان شورای شهر ارومیه رسید. خداحافظی اینستاگرامی دو عضو شورای شهر ارومیه و دوخته شدن چشم هر دو به صندلی‌های یشمی بهارستان بر طبل داغ انتخابات کوبید، حال از گوشه و کنار خبرهایی مبنی بر اینکه چهار عضو شورای شهر ارومیه سودای حضور در انتخابات دارند به گوش می‌رسد.

در این میان سازمان منطقه آزاد ماکو که از مهم‌ترین سازمان‌ها و ارگان‌های استان به شمار می‌رود دچار مشکلاتی شده  است؛ غلامرضا سلیمانی مدیرعامل این سازمان به سمت مدیرعاملی سازمانی دیگر انتخاب و از ماکو رفتنی شد تا اینکه شب گذشته بسیاری از رسانه‌ها رضا حسینی معاون اقتصادی استاندار آذربایجان غربی را به عنوان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو معرفی کرند که این خبر به سرعت تکذیب شده و تاکید شد که حسینی حتی جزو 3 نفر نهایی معرفی شده به هیئت دولت جهت حضور در این پست نیست.  

در حال حاضر استان آذربایجان غربی در کلاف سردرگمی قرار داشته و هیچ خبری از آینده چارت مدیریتی و تشکیلاتی خود ندارد، قطعا در این میان تنها به مردم آذربایجان غربی و به خصوص شهرستان ارومیه به عنوان مرکز استان آسیب وارد خواهد شد چرا که هیچ کدام از مسئولانی که نام آن‌ها مطرح شد به فکر مردم نبوده و نیستند و تنها به دنبال پست و مقامی بهتر هستند، پس بدون شک مردم باید تا یک سال با سردرگمی مسئولان بسوزد و بسازد.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید