19:20|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 31 اردیبهشت 1398 - 04:18
کد خبر: 12015
کارشناس سازمان هواشناسی آذربایجان غربی در گفت‌وگو با باریش خبر داد:

تشدید ناپایداری‌های جوی استان در روزهای آتی

بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی سازمان هواشناسی، برای روز سه‌شنبه 31 اردیبهشت ماه، در پاره‌ای از مناطق استان رشد ابر و بارش‌های شدید رگباری پیش‌بینی شده است.
 تشدید ناپایداری‌های جوی استان در روزهای آتی

اسماعیل سیمایی، کارشناس سازمان هواشناسی آذربایجان غربی در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش، در خصوص آخرین شرایط  جوی آب و هوای استان اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی سازمان هواشناسی، از امروز سه شنبه، بر اثر عبور امواج ناپایدار و رشد ابر، بارش‌های رگباری در اکثر مناطق استان دور از انتظار نیست.
وی افزود: به دلیل شرایط فصلی و نوع بارش‌های بهاری، احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیرها در برخی از نقاط استان پیش بینی می‌شود، از این رو مردم از اتراق در مسیر رودخانه‌ها و مسیل‌ها باید خودداری کنند.
سیمایی تصریح کرد: از روز چهارشنبه اول خرداد ماه جاری، ناپایداری جوی آب وهوا کاهش می‌یابد و بیشتر برای نواحی شمالی و تا حدودی در نواحی  مرکزی به ویژه در ساعات بعد ازظهر رگبار و رعد وبرق پیش‌بینی شده است.
کارشناس سازمان هواشناسی آذربایجان غربی در پایان گفت: برای روز پنجشنبه 2 خرداد ماه پدیده غالب وزش باد پیش‌بینی می‌شود همچنین اواخر هفته جاری فعالیت بارشی وجود ندارد و شرایط جوی در استان آرام و پایدار است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید