07:02|سه شنبه, اسفند 29 ,1402
تاریخ انتشار: 28 اردیبهشت 1398 - 05:44
کد خبر: 11995
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با باریش:

لزوم توجه به استعدادهای فوتبالی استان/واگذاری تیم نود صحت ندارد

واگذاری تیم نود به شهر دیگر کذب است و نهادهای متولی باید جهت پیشرفت تیم فوتبال نود ارومیه تلاش کنند تا این تیم بتواند به سوپر لیگ‌برتر کشور صعود کند تا زمینه‌ای برای رشد استعدادهای این رشته ورزشی در استان شود.
لزوم توجه به استعدادهای فوتبالی استان/واگذاری تیم نود صحت ندارد

نادر قاضی پور در گفت‌وگو با سرویس سیاسی باریش نیوز، اظهار کرد: واگذاری تیم فوتبال نود ارومیه به شهر دیگری کذب است و صحت ندارد.
وی در ادامه به توسعه  تیم فوتبال نود ارومیه اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه ارومیه مهد والیبال است اما این موضوع باعث نمی‌شود که به فوتبال توجه نشود رشته فوتبال نیز در جایگاه خود طرفداران مخصوص خود را دارد و این مسئله باید مورد توجه قرار گیرد.
قاضی پور گفت: امیدوارم هئیت فوتبال استان، اداره تربیت بدنی، استانداری، فرمانداری، اتاق بازرگانی، اتاق اصناف و سایر نهادهای متولی دست به دست هم دهند و تیم را آماده کنند تا از لیگ دست یک به سوپر لیگ کشور صعود کند و در مسابقات کشوری نیز به نمایندگی از استان آذربایجان غربی با مرکزیت شهر ارومیه حضور پیدا کند.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در پایان به برگزاری لیگ جهانی والیبال در ارومیه اشاره و تصریح کرد: در حال حاضر مقدمات اولیه برگزاری مسابقات لیگ جهانی والیبال در ارومیه انجام شده و با توجه به اینکه در سال‌های  گذشته مسابقات آسیایی نیز در ارومیه برگزار شد نشان دهنده این است که پتانسیل و امکان برگزاری مسابقات مختلف در شهر ارومیه وجود دارد و در تلاش هستیم تا این روند ادامه داشته باشد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید