09:50|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 06 اردیبهشت 1398 - 14:25
کد خبر: 11848
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی:

رونق تولید به میزان کار و تلاش جمعی بستگی دارد

توسعه اقتصادی و رونق تولید در جامعه به میزان سعی، تلاش عمومی و کار جمعی بستگی دارد.
رونق تولید به میزان کار و تلاش جمعی بستگی دارد

به گزارش سرویس سیاسی باریش، حجت الاسلام سید مهدی قریشی ظهر امروز در خطبه های پیش از نماز جمعه این هفته، اظهار کرد: تحریم ها فرصت خوبی برای بازآفرینی ظرفیت ها و پتاسیل های داخلی است و بنابه فرموده رهبری می توان از تحریم ها به عنوان فرصتی برای رونق در بخش های مختلف استفاده کنیم.

وی با اشاره به لزوم توجه مسئولان و مدیران بانکی به حل مشکلات اقتصادی در جهت رونق تولید، خاطرنشان کرد: تلاش و همت مدیران برای از بین بردن موانع تولید خواست عمومی است.

این مسئول همچنین به موضوع حجاب در جامعه دینی اشاره کرد و افزود: متاسفانه در جامعه و شهر شاهد کشف حجاب عده‌ای در سطح شهر و استان هستیم و همه باید در مورد این مساله به صورت جدی وارد شویم و با تذکر جدی و امر به معروف و نهی از منکر مانع نزول عذاب الهی شویم.

قریشی به روز کار و کارگر و اهمیت کار در فرهنگ دینی و اسلامی اشاره کرد و افزود: پاداش کسب روزی حلال در فرهنگ اسلامی برابر با جهاد در راه خداوند است و این مهم بیانگر اهمیت جایگاه کار در فرهنگ اسلامی است.

 امام جمعه ارومیه همچنین کارگران را پیشقراولان مبارزه با جنگ اقتصادی دانست و افزود: حربه دشمن در جنگ اقتصادی با همت و تلاش عمومی بی اثر می شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، تصریح‌کرد: خوشبختانه با تدبیر رهبری از فرصت تحریم‌ها استفاده کرده و با توجه به ظرفیت های داخلی و رونق تولید در کشور تمامی نقشه‌های دشمنان را نقش برآب خواهیم کرد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید