11:36|سه شنبه, اسفند 29 ,1402
تاریخ انتشار: 27 فروردین 1398 - 13:19
کد خبر: 11800
مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری آذربایجان غربی در گفت‌وگو با باریش:

دومین جشنواره ملی گردشگری در ارومیه برگزار می‌شود

دومین جشنواره ملی گردشگری با هدف معرفی قابلیت‌ و پتانسیل‌های حوزه گردشگری و با حضور مسئولین مربوطه در ارومیه برگزار می‌شود.
دومین جشنواره ملی گردشگری در ارومیه برگزار می‌شود

«جلیل جباری» در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس فرهنگی باریش، در خصوص جزئیات برگزاری جشنواره ملی گردشگری اظهار کرد: دومین جشنواره ملی گردشگری با هدف معرفی ظرفیت‌ و پتانسیل‌های گردشگری تمامی شهرستان‌های آذربایجان غربی و با حضور فعالان، سرمایه گذاران حوزه گردشگری، ادارات کل میراث فرهنگی و گردشگری کشور، شهرداری‌ها و مدیران منطقه آزاد ماکو برگزار می‌شود.
وی به اهداف اصلی جشنواره اشاره و افزود: در نظر داریم با اجرای برنامه‌های فرهنگی و آئیینی در بخش‌های مختلف، پتانسیل‌های موجود در استان را به گردشگران معرفی کنیم که در این صورت اثرات مثبت و تأثیر گذاری در جذب توریست و گردشگر  و رونق بخشیدن بیشتر به حوزه گردشگری استان خواهیم داشت.
جباری در ادامه اضافه کرد: تجربه موفق سال گذشته و استقبال خوب گردشگران و مسافران از برگزاری اولین جشنواره ملی گردشگری باعث شد تا در سال 98 نیز این جشنواره را برگزار کنیم همچنین لازم به ذکر است که دومین جشنواره ملی گردشگری 26 تا 29 مرداد ماه سال جاری در پارک جنگلی ارومیه برگزار می‌شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید