09:22|سه شنبه, اسفند 29 ,1402
تاریخ انتشار: 19 فروردین 1398 - 11:23
کد خبر: 11750
به گزارش باریش:

بلاتکلیفی قیمت پیاز در ارومیه!

مسئولان مربوطه در شهرستان ارومیه در حالی خبر از کاهش قیمت پیاز می‌دهند که گزارشات مردمی ارسال شده به پایگاه خبری باریش نیوز به شدت اظهارات مسئولان را تکذیب می‌کند.
بلاتکلیفی قیمت پیاز در ارومیه!

به گزارش سرویس اقتصادی باریش نیوز، طی روزهای گذشته خبرهای متعدد و زیادی مبنی بر گران شدن پیاز در فضای رسانه‌ای و مجازی کشور منتشر شد که صدای مردم را درآورده بود.

قیمت پیاز در سطح شهر ارومیه مابین 12 تا 15 هزار تومان در چرخش بود که حتی به سوژه طنز مخاطبان نیز تبدیل شد. در این میان روز گذشته خبر دیگری مبنی بر کاهش قیمت پیاز به سرعت در رسانه‌ها پیچید که واکنش سخت و جدی مردم را در پی داشت.

قاسم عزتی رئیس اتحادیه بارفروشان میدان میوه و تره‌بار شهرستان ارومیه در گفت‌وگو با خبرنگار باریش نیوز، اظهار داشت: با توجه به ممنوعیت صادرات پیاز قیمت این محصول به 5500 تومان کاهش یافته است.

وی با اشاره به اینکه بسته بودن راه‌ها دلیل دیگر افزایش قیمت پیاز بود، ادامه داد: افزایش قیمت پیاز مقطعی بوده و در روزهای آینده نیز شاهد کاهش قیمت خواهیم بود.

آنچه که مشخص و معلوم بوده حتی قیمت 5 هزار تومانی نیز برای پیاز کذایی و نجومی است لذا باید قیمت آن معقول و عادلانه باشد. در این میان اما گفته‌ها و گزارشات مردمی اظهارات مسئولین را مبنی بر کاهش قیمت پیاز تکذیب کرده و همچنان قیمت بالای 10 هزار تومانی پیاز را مطرح می‌کند.

نیاز اساسی وجود دارد تا یک روشنگری خوبی در این میان صورت بگیرد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید