18:16|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 17 فروردین 1398 - 10:26
کد خبر: 11738
رئیس اداره پیش بینی هواشناسی آذربایجان غربی خبر داد:

کاهش یک تا دو درجه‌ای دمای هوا از روز آینده

طی امروز و فردا شاهد کاهش یک تا دو درجه‌ای دمای هوا در استان خواهیم بود و سامانه بارشی از عصر امروزتضعیف‌شده و از آذربایجان غربی خارج می‌شود.
کاهش یک تا دو درجه‌ای دمای هوا از روز آینده

مهدی صابری رئیس اداره پیش بینی هواشناسی آذربایجان غربی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس اجتماعی باریش نیوز، در رابطه با شروع دوباره بارندگی‌ها در ارومیه اظهار داشت: یک سامانه بارشی جدید از عصر روز جمعه وارد استان شده و در اکثر شهرها فعالیت داشته است.
وی با اشاره به افزایش شدت بارش‌ها در ساعات اولیه صبح امروز افزود: تا ساعت 7صبح امروز پیرانشهر با 13 میلی‌متر دارای بیشترین بارش بوده و  میزان بارش‌ها در ارومیه 5 میلی‌متر تا بدین ساعت گزارش شده است.
صابری در خصوص پیش بینی‌ها تأکید کرد: این سامانه بارشی از عصر امروزتضعیف‌شده و از آذربایجان غربی خارج می‌شود لذا فردا تنها در نواحی جنوبی استان شاهد بارش خواهیم بود.
رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی آذربایجان غربی در رابطه با تغییرات دمایی خاطرنشان کرد: طی روزهای آتی با کاهش یک تا دو درجه‌ای دمای هوا روبه‌رو خواهیم شد ولی خوشبختانه هیچ خطری باغات کشاورزان را به لحاظ سرمازدگی تهدید نمی‌کند.
شایان‌ذکر است که طی 14 ساعت گذشته خوی با دمای 18 درجه سانتی‌گرادگرم‌ترین و تکاب با 2 درجه سانتی‌گراد سردترین شهر آذربایجان غربی بود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید