22:53|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 07 فروردین 1398 - 11:42
کد خبر: 11698
عضو خبرگان رهبری در گفت‌وگو با باریش:

حل مشکلات تولیدکنندگان در دستورکار مسئولین قرار گیرد

مسئولین باید توجه ویژه‌ای به مسئله تولید داشته باشند. با توجه به ایجاد مشکلات اقتصادی، امروز شاهد تعطیلی بسیاری از کارخانجات و کارگاه‌های تولیدی هستیم که این بیانگر مشکلات بسیاری در حوزه تولید است.
حل مشکلات تولیدکنندگان در دستورکار مسئولین قرار گیرد

حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد مجتهد شبستری، در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس اقتصادی باریش، با اشاره به نام گذاری سال 98 به عنوان سال «رونق تولید» اظهار کرد: در راستای مشکلات اقتصادی حاکم بر کشور، چند سالی است که مقام معظم رهبری، نام گذاری سال‌ها را در خصوص مباحث اقتصادی نام گذاری می‌کنند که از این رو امسال را نیز به‌عنوان سال «رونق تولید» و توجه به تولید داخلی نام گذاری کرده‌اند.
وی افزود: به همین جهت بایستی توجه مسئولین و مردم معطوف به تولید داخلی باشد تا با رونق بیش از پیش تولید داخل بتوانیم در راستای اقتصاد مقاومتی و حل مشکلات اقتصادی گام برداریم. 
حجت الاسلام شبستری ادامه داد: به عقیده بنده شعار «رونق تولید» یک پیام مهم است که سه مخاطب را در بر گرفته است نخستین مخاطب مسئولین هستند که باید توجه ویژه‌ای به مسئله تولید داشته باشند. با توجه به ایجاد مشکلات اقتصادی،امروز  شاهد تعطیلی بسیاری از کارخانجات و کارگاه‌های تولیدی هستیم که این بیانگر مشکلات بسیاری در حوزه تولید است که امیدواریم مسئولین توجه بیشتری به این مسئله داشته باشند و با ایجاد یک کارگروه در دولت برای حل مشکلات اقتصادی و حل مشکلات تولیدکنندگان گام بردارند.
وی گفت: دومین مخاطب مردم هستند که  باید در راستای رونق تولید حرکت کنند و با خرید محصولات داخلی و تقویت تولید کنندگان داخلی در راستای تحقق شعار سال 98 قدم بردارند تا بتوانیم با اهمیت دادن به استفاده از محصولات داخلی، شعار سال را بیشتر مورد توجه قرار دهیم.
حجت الاسلام شبستری افزود: سومین مخاطب نیز از دیدگاه بنده تولیدکنندگان داخلی هستند تولید کنندگان باید با بالا بردن کیفیت کالاهای تولیدی در مسیر تولید حرکت کنند و با ارزان کردن قیمت کالاهای تولیدی بتوانند با کالاهای مشابه خارجی رقابت کنند که در این صورت نظر مصرف کننده نیز برای تهیه کالای ایرانی معطوف خواهد شد.
عضو خبرگان رهبری در پایان تصریح کرد:  امیدواریم که دولت، مسئولین، مردم  و تولید کنندگان با همکاری و همیاری به وظایف خود عمل کنند تا در سال جاری شاهد  «رونق تولید» باشیم.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید