22:00|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 27 اسفند 1397 - 14:14
کد خبر: 11669
رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه در گفت‌وگو با باریش:

پاکسازی همه ورودی‌های ارومیه در آستانه نوروز

تعداد 90 پاکبان با 44 دستگاه ماشین جمع‌آوری زباله آماده‌باش هستند که  به صورت 9 گروه پنج نفری که هر گروه  با یک  دستگاه ماشین جمع‌آوری زباله در تمامی خروجی و ورودی‌های شهر از 7 صبح تا 12 شب در دو شیفت صبح و بعد از ظهر در روز طبیعت مستقر می‌شوند.
پاکسازی همه ورودی‌های ارومیه در آستانه نوروز

احد یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس اجتماعی باریش‌ نیوز، درباره طرح پاک‌سازی نوروزی شهر ارومیه در آستانه آغاز سال 98 اظهار داشت: از اول اسفند ماه جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی و پاک‌سازی و شست و شوی معابر عمومی آغاز شده است.

یوسفی با اشاره به اهمیت پاکسازی منظر ورودی شهر ارومیه برای استقبال از نوروز گفت: از 10 اسفند جمع‌آوری زباله‌ها و نخاله برداری در حاشیه شهر شروع شده و ورودی‌های اصلی و فرعی شهر از انواع زباله و نخاله پاکسازی شده‌اند و تا پایان سال همه ورودی‌ها آماده استقبال از میهمانان نوروزی می‌شوند.

وی افزود: برای حفظ منابع طبیعی و پاکیزه ماندن شهر در روز طبیعت در ورودی‌های شهر کیسه‌های زباله و بروشورهایی جهت آگاهی مردم توزیع می‌شود و همچنین در خروجی‌های شهر نیز گروه‌هایی برای دریافت زباله‌ها مستقر خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: تعداد 90 پاکبان با 44 دستگاه ماشین جمع‌آوری زباله آماده‌باش هستند که  به صورت 9 گروه پنج نفری که هر گروه  با یک  دستگاه ماشین جمع‌آوری زباله در تمامی خروجی و ورودی‌های شهر از 7 صبح تا 12 شب در دو شیفت صبح و بعد از ظهر در روز طبیعت مستقر می‌شوند.

یوسفی تصریح کرد: برای پاک نگه داشتن طبیعت و سطح شهر به کمک و همکاری مردم در تمامی ایام به خصوص در ایام نوروز و روز طبیعت نیاز داریم تا شهری زیبا و پاکیزه داشته باشیم.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید