01:09|شنبه, اردیبهشت 08 ,1403
تاریخ انتشار: 26 اسفند 1397 - 12:16
کد خبر: 11659
مدیرکل راه آهن آذربایجان در گفت‌وگو با باریش عنوان کرد:

افزایش تعداد روزهای حرکت قطار از ارومیه به تهران

حرکت قطار مسافری ارومیه به تهران ویژه ایام نوروز به سه روز در هفته افزایش یافته و در تلاش هستیم این روند را بعد از ایام نوروز نیز ادامه دهیم.
افزایش تعداد حرکت قطار ارومیه به تهران

شاپور ارسلانی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس اجتماعی باریش، اظهار کرد: حرکت قطار مسافربری ارومیه به تهران تا قبل از پیک ایام نوروزی در هفته دو نوبت بود اما با توجه به درخواست مسافرین به جهت خدمت رسانی به اهالی آذربایجان غربی این امکان به هفته ای سه روز، و روزهای یکشنبه، سه شنبه و پنجشنبه افزایش یافته است.
وی افزود: امکان استفاده از قطارهای کانکشنی در هنگام  تهیه بلیت یکسره از ارومیه به مشهد فراهم شده است و در صورت تهیه بلیت به مشهد، حرکت قطار ارومیه به تهران و با توقف دو ساعته در تهران به مشهد حرکت می‌کند.
ارسلانی با اشاره به اینکه قیمت بلیط افزایش نیافته است اضافه کرد: با توجه به پیش فروش بلیت از بهمن ماه در حال حاضر ظرفیت قطار تکمیل شده است.
وی خاطرنشان کرد: هم اینک افزایش حرکت قطار ارومیه به تهران ویژه نوروز است و در تلاش هستیم تا بعد از ایام پیک نوروز نیز این روند ادامه داشته باشد.
ارسلانی عنوان کرد: برای سال آینده برنامه داریم  تا بتوانیم تعداد قطارهای ارومیه به تهران را افزایش دهیم و هچنین برقراری مستقیم قطار ارومیه به مشهد را ایجاد کنیم اما در این زمینه حتما باید بخش خصوصی فعال شود.
 مدیرکل راه آهن آذربایجان تصریح کرد: با توجه به اینکه ناوگان مسافری در دست بخش خصوصی است از این رو رایزنی‌های مختلف انجام شده است تا سرمایه گذاران استانی بتوانند به این زمینه ورود و در این بخش فعالیت داشته باشند و از امکانات موجود استفاده کنند. 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید