16:22|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 15 اسفند 1397 - 12:19
کد خبر: 11573
رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی آذربایجان غربی در گفت‌و‌گو باباریش:

6 نفر از ابتدای سال براثر انفجار مواد محترقه مصدوم شدند

از ابتدای سال جاری تاکنون 6 نفر بر از انفجار مواد محترقه در استان دچار مصدومیت شدند که یک نفر بر اثر شدت مصدومیت وارد شده فوت کرده است.
 6 نفر از ابتدای سال براثر انفجار مواد محترقه مصدوم شدند

باقر بهرامی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار سرویس اجتماعی باریش اظهار کرد: از 6 نفر افرادی که امسال در اثر انفجار مواد محترقه و آتش زا دچار مصدومیت و سوختگی شدند یک نفر جان خود را از دست داده است.
وی خاطرنشان کرد: در چهارشنبه سوری سال گذشته تعداد 296 نفر بر اثر تماس با مواد محترقه و انفجار آن دچار مصدومیت وسوختگی شده بودند که خوشبختانه این حوادث فوتی نداشت.
بهرامی یادآور شد: حوادث آتش‌بازی و انفجار مواد محترقه در سال گذشته منجر به قطع انگشتان در4 نفر از مصدومین شده است و از همین رو توصیه می‌شود که خانواده‌ها در روزهای پایانی سال با رعایت اصول ایمنی اسباب شادی و تفریح فرزندان را فراهم کنند تا سال جدید برای همه مردم به دور از ناراحتی و آسیب جسمی آغاز شود.
وی در ادامه با اشاره به اینکه یک دستگاه اورژانس هوایی برای ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی در سال جدید مورد بهره برداری قرار می‌گیرد، تصریح کرد: راه‌اندازی اورژانس هوایی در مرحله عقد قرارداد با شرکت تامین کننده بالگرد است و توافقات نهایی انجام شده است.
این مسئول یادآور شد: 120 آمبولانس در طرح نوروزی امسال خدمات‌رسانی پزشکی به مسافران و گردشگران را در پایگاه‌های درون‌شهری و برون‌شهری اورژانس بر عهده دارند.
رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی آذربایجان غربی، همچنین افزود: دو دستگاه اتوبوس آمبولانس مجهز به امکانات فوریت‌های پزشکی در کنار سایر تجهیزات، آماده ارائه خدمات در طرح نوروزی به مسافران و گردشگرانی است که آذربایجان غربی را به عنوان مقصد سفر انتخاب می‌کنند.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید