20:51|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 13 اسفند 1397 - 21:47
کد خبر: 11560
شهردار کلانشهر ارومیه در گفت و گو با باریش:

جشن ویژه روز پاکبان در ارومیه برگزار می‌شود

همزمان با ۱۴اسفند روز پاکبان جشن ویژه ابن روز به همت شهرداری ارومیه در راستای تجلیل از زحمات این قشر برگزار می شود.
جشن ویژه روز پاکبان در ارومیه برگزار می‌شود

محمد حضرت پور، در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس اجتماعی باریش اظهار کرد: با توجه به قرار گرفتن در آستانه فرارسیدن سال نو شهر ارومیه برای استقبال از نوروز پاکسازی می شود.

وی با بیان اینکه همراهی مردم با مجموعه شهرداری در نظافت و پاکیزگی شهر ضرورت انکار ناپذیر است گفت: برای هر زباله ای که توسط مردم به زمین انداخته می شود یک‌ پاکبان کمر خم می کند تا زباله را از روی زمین بردارد تا نظافت شهر و‌ چهره آن برای عموم شهروندان خوشایند باشد.

این‌مسئول خاطرنشان کرد: همزمان با ۱۴اسفند روز پاکبان جشن ویژه ای برای تقدیر و تجلیل از پاکبانان که برای پاکیزه نگه داشتن شهر تلاش جدی دارند، برگزار می شود.

حضرت پور، با بیان اینکه نظافت شهر وظیفه آی همگانی است، تصریح کرد: شهر تکانی، پاکسازی و‌گلکاری از جمله اقدامات مهم‌شهری در آستانه عید نوروز است تا عید امسال متفاوت از سالهای گذشته شهروندان به استقبال سال نو بروند.

شهردار ارومیه در آستانه سال نو امسال برنامه های فرهنگی و هنری در محلات برگزار می شود تا خانواده ها از فضای با نشاط شهری بهره‌مند شوند و فرصتی برای جوانان باشد تا از محتوای شاد برنامه های فرهنگی استفاده کنند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید