12:53|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 13 اسفند 1397 - 12:55
کد خبر: 11554
مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری ارومیه در گفت‌وگو با باریش:

تجلیل از 24 پاکبان نمونه و پیشکسوت در ارومیه

سه‌شنبه  14 اسفند ماه همزمان با روز پاکبان و نیکوکاری مراسمی در سالن مجموعه ورزشی شهرداری ارومیه ساعت 6 عصر برگزار می‌شود .
تجلیل از 24 پاکبان نمونه و پیشکسوت در ارومیه

احد یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس اجتماعی باریش، در خصوص برگزاری روز پاکبان در ارومیه اظهار کرد: روز پاکبان از سوی شهرداری‌های کل کشور همه ساله در اسفند ماه برگزار می‌شود. در سال‌های اخیر مراسم گرامیداشت روز پاکبان در ارومیه با همکاری مراکز حمایت از بیماران خاص به صورت مشارکتی برگزار می‌شود.
وی افزود: در سال جاری مقرر شده است که برگزاری مراسم روز پاکبان به صورت متفاوت و ویژه در سطح شهر ارومیه انجام شود از این رو برای تمامی 1200 پرسنلی که در حوزه مدیریت سازمان پسماند به عنوان پاکبان در حال فعالیت هستند روز سه‌شنبه  14 اسفند ماه همزمان با روز پاکبان و نیکوکاری مراسمی در سالن مجموعه ورزشی شهرداری ارومیه ساعت 6 عصر برگزار می‌شود .
مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری ارومیه در پایان اضافه کرد: در این مراسم از 12 نفر از پاکبانان نمونه  و 12 نفر از پاکبانان پیشکسوت که در طی سالیان سال به صورت خالصانه انجام وظیفه کردند تجلیل به عمل می‌آید و در انتهای این مراسم با حضور مسئولین مربوطه و پاکبان به ضیافت شام منتهی خواهد شد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید