05:29|شنبه, اردیبهشت 08 ,1403
تاریخ انتشار: 13 اسفند 1397 - 11:26
کد خبر: 11553
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در گفت‌و‌گو با باریش:

ورودی‌های شهر در راستای تحقق ارومیه 2020 زیباسازی می‌شوند

برای تحقق مطالبات مردم در طرح ارومیه 2020، ورودی‌های شهر ساماندهی و زیباسازی می‌شوند و همین امر می‌تواند منجر به ترسیم مسیر سلامت در فضای درون شهری شود که از همین‌ترین اقدامات شهرداری برای سال جدید عنوان شده است.
ورودی‌های شهر در راستای تحقق ارومیه 2020 زیباسازی می‌شوند

محمدرضا علیزاده امامزاده، در گفت‌و‌گو با خبرنگار سرویس اجتماعی باریش، اظهار کرد: زیباسازی و ساماندهی ورودی‌های شهر ارومیه برای تحقق ارومیه 2020 از مهم‌ترین طرح‌های پروژه‌های شهرداری برای سال جدید است.
وی با بیان اینکه پیاده‌روهای جنب فلکه آذربایجان در ورودی شهر از سمت مهاباد تا پل ورودی روستای امامزاده بتن‌ریزی شده و زیباسازی می‌شوند.
این مسئول همچنین به ساماندهی و زیباسازی ورودی شهر منتهی به جاده سلماس، از مقابل دانشگاه آزاد تا بلوار آزادی (فلکه مسجمه) اشاره کرد و افزود: تلاش داریم در سال 98 جهت تحقق ارومیه 2020 دروازه‌های ورودی شهر را که قدمتی تاریخی دارند احیاء، ساماندهی و پاک‌سازی کنیم.
علیزاده معتقد است؛ ساماندهی و زیباسازی ورودی‌های شهر ارومیه منجر به ترسیم مسیر سلامت شده و با کاهش تعداد تصادفات در ورودی‌های شهر از جمله مسیر منتهی به دانشگاه آزاد امنیت شهروندان در مسیرهای درون شهری تا حد امکان تامین می‌شود.
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه، اجرای تقاطع‌های غیرهمسطح کوچک در مسیرهای درون شهری برای کاهش بار ترافیک را از دیگر اقدامات شهرداری در سال آتی عنوان کرد که تحقق آن می‌تواند در زیباسازی چهره شهر ارومیه برای معرفی به عنوان شهر سالم گردشگری موثر باشد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید