05:14|شنبه, اردیبهشت 08 ,1403
تاریخ انتشار: 05 اسفند 1397 - 14:26
کد خبر: 11490
نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با باریش:

مسئولین استان، سرمایه‌گذاران را فراری ندهند

قوانین دست‌وپا گیر و بروکراسی‌های طولانی اداری سبب شده تا سرمایه‌گذاران نتوانند در امر توسعه استان نقش مؤثری ایفا کنند و مسئولین نیز در مواردی به‌جای حمایت ویژه از سرمایه‌گذاران سد راه این افراد می‌شوند.
لزوم تشکیل کمیته تخصصی سرمایه‌گذاری

حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمد جواد مجتهد شبستری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس اقتصادی باریش، در خصوص عدم‌حمایت از سرمایه‌گذاران از سوی مسئولین اظهار کرد: در شرایط کنونی کشور و باوجود تحریم‌ها، حمایت از سرمایه‌گذاران در کشور و به‌ویژه آذربایجان غربی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. ولی متأسفانه شاهد یکسری مشکلات و موانع از سوی مسئولین برای سرمایه‌گذاران هستیم که آنان را دلسرد می‌کند.

وی با اشاره به مشکلات سرمایه‌گذاران در استان گفت: قوانین دست‌وپا گیر و بروکراسی‌های طولانی اداری سبب شده تا سرمایه‌گذاران نتوانند در امر توسعه استان نقش مؤثری ایفا کنند و مسئولین نیز به‌جای حمایت ویژه از سرمایه‌گذاران سد راه این افراد می‌شوند.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اهمیت حمایت از سرمایه‌گذاران گفت: متأسفانه بر اساس اخبار رسیده، برخی از مسئولین برخورد نامناسبی با سرمایه‌گذاران دارند و سبب دلسردی آنان می‌شود درحالی‌که اگر به اهمیت ماجرا واقف باشند، خواهند فهمید، وجودیک سرمایه گذار تا چه میزان در توسعه استان نقش موثری دارد و سبب حل معضل بیکاری جوانان نیز می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین شبستری ضمن تشکر از اقدامات انجام‌شده در سال‌های گذشته در عرصه صنعت و کشاورزی استان گفت: هرچند اقدامات مؤثری صورت گرفته ولی هنوز نیز جای کاردارد تا با حمایت از سرمایه‌گذاران مقدمات شکوفایی اقتصاد استان فراهم شود.

وی گفت: تشکیل کمیته‌ای جهت بیان و حل مشکلات سرمایه‌گذاران، می‌تواند تا حدی از موانع ایجادشده برای سرمایه‌گذاران کاسته و مقدمات ایجاد اشتغال پایدار در استان را فراهم کند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید