04:11|شنبه, اردیبهشت 08 ,1403
تاریخ انتشار: 28 بهمن 1397 - 11:32
کد خبر: 11406
مدیر پروژه شرکت سرمایه گذاری سیتادیوم در گفت‌وگو با باریش:

پروژه سیتادیوم سال 98 به بهره برداری می رسد

پروژه بزرگ تجاری سیتادیوم در 6 ماهه نخست سال 98 برای خدمات هر چه بهتر به مردم به بهره برداری می‌رسد .
پروژه سیتادیوم سال 98 به بهره برداری می رسد

بهنام قلی اوغلی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس اقتصادی باریش اظهار کرد: در سال 93 کلنگ زنی پروژه بزرگ تجاری سیتادیوم با مشارکت شهرداری ارومیه و دیگر شرکت های خارجی برای توسعه و رونق اقتصادی در ارومیه  و در زمینی به مساحت 213 هزار متر مربع شروع شده است.

وی بیان کرد: عملیات ساخت مجدد این پروژه از بهمن ماه سال 95 با طراحی شرکت‌های مطرح بین‌المللی یونانی در دوفاز شروع شده است که فاز اول آن در 6 ماهه نخست سال 98برای خدمات دهی هر چه بهتر به مردم افتتاح می شود.

مدیر پروژه شرکت سرمایه گذاری سیتادیوم ادامه داد: برای فاز اول این طرح  تاکنون 900 میلیارد ریال برای ساخت این مرکز بزرگ تجاری هزینه شده و برای به بهره برداری رسیدن کامل فاز اول این مجموعه در 6 ماهه نخست سال 98، 350 میلیارد ریال اعتبار دیگر هم لازم است.

قلی اوغلی تصریح کرد: با افتتاح این پروژه برای 350 نفر اشتغال مستقیم ایجاد می شود و کلیه نیروهایی که به عنوان خدمات دهی به مردم مشغول به‌کار می‌شوند از نیروهای بومی ارومیه هستند.

 وی گفت: قیمت اجناسی که در این مجموعه به فروش می‌رسند، 15 درصد ارزانتر از تمام قیمت هایی است که بر روی اجناس درج می‌شوند و این ارزان فروشی کمک به اقتصاد جامعه و خانوار است.

این مسئول گفت: پروژه سیتادیوم در راستای رونق بخشی به اقتصاد استانی  فعالیت خود را آغاز در 6 ماهه نحست سال 98 آغاز می‌کند  و در این راستا با عقد قرار داد با کارخانه‌هایی که محصولات استانی را تولید می کنند آن محصولات را قیمتی کمتر و سودی بیشتر برای کارخانه در اختیار خانوارها و مردم قرار می‌دهد به همین دلیل این پروژه آبروی شهر ارومیه می باشد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید