03:40|شنبه, اردیبهشت 08 ,1403
تاریخ انتشار: 17 بهمن 1397 - 14:12
کد خبر: 11316
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در گفت‌وگو با باریش:

استانداری عزم جدی برای تامین اعتبارات یادمان شهید باکری را ندارد

با توجه به ملی بودن طرح یادمان شهید باکری، استانداری عزم جدی برای مطالبه اعتبارات تخصیصی برای این طرح را ندارد.
استانداری عظم جدی برای تامین اعتبارات یادمان شهید باکری  را ندارد

حسین پناهی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس اقتصادی باریش، در خصوص پروژه احداثی یادمان شهید باکری ارومیه اظهار کرد: با توجه به مسئله ملی بودن بخش اعتبارات این پروژه، استانداری عزم جدی برای مطالبه اعتبارات تخصیصی به این طرح را ندارد در حالی که متولی این پروژه احداثی از ابتدا استانداری بوده است.

وی بیان کرد: برای به سرانجام رسیدن این پروژه تمامی ادارات از جمله سپاه شهدای استان، بنیاد شهید، استانداری و شهرداری و شورای اسلامی شهر ارومیه باید دست همکاری به هم دهند و در این زمینه سپاه شهدا با تخصیص اعتبار کمک شایانی کرد اما با این مساعدت کار به جایی نمی‌رسد.

پناهی در خصوص اعتباراتی که از سوی شهرداری و شورای شهر برای تکمیل یادمان شهید باکری تخصیص می باید، تصریح کرد: ردیف بودجه ای که برای تکمیل این پروژه در دست احداث تخصیص مییابد ملی میباشد از این رو کلیت تکمیل این پروژه در دست احداث از توان شهرداری و شورای اسلامی شهر خارج است.

وی ادامه داد: مجموعه شهرداری و شورای شهر نمی تواند در حد و اندازه ای که برای تکمیل پروژه  اعتبار لازم است، هزینه کند فلذا اعتباراتی که از سوی مجموعه شهرداری و شورای اسلامی برای تکمیل، واگذار می شود ضعیف است.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه افزود: شورای شهر و شهرداری بعد از متقبل شدن کارهای عمرانی پروژه یادمان شهید باکری، بدلیل وجود این یادمان در مسیر ورودی شهر کارهایی از جمله محوطه سازی را برای این پروژه در دست احداث انجام داده است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید