04:56|شنبه, اردیبهشت 08 ,1403
تاریخ انتشار: 09 بهمن 1397 - 19:01
کد خبر: 11250
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی در گفت‌وگو با باریش مطرح کرد:

همزمان با آغاز دهه فجر؛ اکران هشت عنوان فیلم در سینما انقلاب ارومیه

همزمان با فرارسیدن ایام دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، هشت عنوان فیلم در سینما انقلاب ارومیه به نمایش گذاشته می‌شود.
همزمان با آغاز دهه فجر؛ اکران 8 عنوان فیلم در سینما انقلاب ارومیه

حجت الاسلام والمسلمین ناصر خدایاری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس فرهنگی باریش، به آغاز جشنواره فیلم فجر و برنامه های فرهنگی اداره ارشاد در این ایام  اشاره و اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن ایام دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ، اکران فیلم‌های سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در ارومیه آغاز می‌شود.
وی افزود: همزمان با اولین روز از آغاز دهه فجر، در ارومیه 8 عنوان فیلم اکران و در سینما انقلاب به نمایش گذاشته خواهد شد.
حجت‌الاسلام خدایاری در ادامه به برخی از برنامه های فرهنگی اداره ارشاد در ایام دهه فجر نیز اشاره و تشریح کرد: یکی از برنامه های اداره ارشاد در ایام دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ، معرفی چهل چهره ماندگار انقلاب در حوزه‌های مختلف در استان است.
وی افزود: معرفی آثار فرهیختگان، نویسندگان و شعرا در طول چهل ساله انقلاب اسلامی در استان نیز  بخش دیگری از برنامه‌های فرهنگی اداره ارشاد به شمار می‌رود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی، با اشاره به افتتاح نمایشگاه پرتره عکس «خنده و لبخند» در ارومیه،  اظهار کرد: این نمایشگاه ۱۲ بهمن‌ماه سال جاری در محل نگارخانه میلان افتتاح خواهد شد و هدف از برگزاری این نمایشگاه شناسایی عکاسان ناشناخته اما خوش فکر و خلاق در استان است. 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید