04:39|شنبه, اردیبهشت 08 ,1403
تاریخ انتشار: 30 دی 1397 - 12:54
کد خبر: 11171
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در گفت‌وگو با باریش مطرح کرد:

لزوم توجه به ایام فاطمیه در برگزاری جشن‌های دهه فجر

با توجه به اینکه امسال ایام فاطمیه و دهه فجر با هم مقارن شده است لذا برگزاری جشن‌های دهه فجر انقلاب اسلامی باید چهره فاطمی داشته باشد.
لزوم توجه به ایام فاطمیه در برگزاری جشن‌های دهه فجر

حجت الاسلام والمسلمین محمد داداش زاده در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس فرهنگی باریش، در خصوص اجرای برنامه‌های ویژه ایام فاطمیه اظهار کرد: با توجه به اینکه امسال ایام فاطمیه و دهه فجر انقلاب اسلامی با هم مقارن شده است از این رو در جلسه‌ای که شورای هماهنگی در محل دفتر امام جمعه ارومیه برگزارکرد مقرر شد چندین همایش با محوریت ایام فاطمیه و دهه فجر همزمان برگزار شود. 
حجت الاسلام داداش زاده با اشاره به صحبت‌های امام جمعه ارومیه درجلسه شورای هماهنگی افزود: امسال برگزاری جشن‌های چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی باید چهره فاطمی داشته باشد. 
وی به برخی برنامه‌های اجرایی در این ایام اشاره و ادامه داد: چندین همایش از جمله تبیین دستاوردهای انقلاب فاطمی ویژه مداحان و مسئولین هیئت‌های مذهبی برگزار خواهد شد. 
حجت الاسلام داداش زاده تصریح کرد: همچنین همایش دوم با همین محوریت برای عموم مردم، و همایش سوم برای هم اندیشی روحانیون شاخص استان برگزار خواهد شد.
وی افزود: برگزاری مسابقات تیراندازی و تنیس روی میز برای مسئولان هیئت‌های مذهبی، نشست بصیرت فاطمی ویژه روحانیون مستقر در شمال استان، برگزاری عصر شعر انقلاب فاطمی با حضور 10 شاعر ملی از سراسر کشور با مشارکت چند دستگاه دیگر نیز در ارومیه برگزارخواهد شد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در پایان ادامه داد: توزیع کتاب مقدس قرآن در بین اقشار ضعیف جامعه، اجرای جشنواره استعداد‌های قرآنی، برگزاری مسابقات قرآنی  با حضور سپاه، آموزش و پرورش، بنیاد شهید، و کانون‌های مساجد، همچنین برگزاری محافل انس با قرآن در بقاع متبرکه و برگزاری 40 محفل انس با قرآن کریم در سطح استان به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌های ایام فاطمیه و دهه فجر به شمار می‌رود.    

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید