17:38|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 29 دی 1397 - 08:50
کد خبر: 11155
شهردار کلانشهر ارومیه مطرح کرد؛

انگ ناامنی عامل اصلی فرار سرمایه گذاران از آذربایجان غربی

در دهه های گذشته انگ ناامنی را بر این شهر و استان زدند تا باعث فرار سرمایه گذاران شوند، همانهایی که در شعار خود را طرفدار ارومیه و آذربایجان نشان داده اما در عمل برعکس عمل می کردند.
انگ ناامنی عامل اصلی فرار سرمایه گذاران از آذربایجان غربی

به گزارش سرویس سیاسی باریش نیوز؛  محمد حضرت پوراظهار کرد: این روزها خبرهای خوبی در جذب سرمایه‌های داخلی و خارجی شنیده میشود و از تمامی دست اندرکاران و همچنین استاندار آذربایجان غربی تشکر می کنم.

وی با بیان اینکه آذربایجان غربی ظرفیت فوق العاده ای برای سرمایه گذاری است، افزود: خوشبختانه جز 5 استان امن کشور هستیم و این بستر بسیار مناسبی برای توسعه و پیشرفت است.

شهردار ارومیه با انتقاد از برخی تنگ نظری ها در شهر ارومیه گفت: شهر ما طوری است که هرکسی بخواهد عمل و اقدامی کند، سد راه کنندگان و تخریب کنندگانی پیدا می شوند که مانع کار مثبت شوند.

حضرت پور با انتقاد از کم کاریها و عقب ماندگی ها در ارومیه و آذربایجان غربی تصریح کرد: اختلاف در جامعه سبب عقب ماندگی می شود و راه پیشرفت و توسعه از وحدت و اتحاد نشات می گیرد.

وی انتقاد کرد: در دهه های گذشته انگ ناامنی را بر این شهر و استان زدند تا باعث فرار سرمایه گذاران شوند، همانهایی که در شعار خود را طرفدار ارومیه و آذربایجان نشان داده اما در عمل برعکس عمل می کردند.

حضرت پور تاکید کرد:  هرکسی که برای مردم و توسعه شهرمان قدمی بردارد، قدردان وی هستیم و هرآنچه در توان داریم کمکش می کنیم.

شهردار ارومیه با بیان اینکه راه نجات جوانان سرمایه گذاری است، اظهار کرد: سرمایه های خرد در سطح شهر باید برای اشتغال جوانان تجمیع و بکارگیری شود.

حضرت پور گفت: موقعیت خاص ارومیه و وجود بسترهای لازم برای توسعه و پیشرفت سبب شده که سود سرمایه گذاری سرشاری در شهرمان وجود داشته باشد که هم برای شهروندان و هم برای سرمایه گذاران شرایط ایده آلی است.

شهردار ارومیه با اشاره به اینکه گسترش صنعت گردشگری و سرمایه گذاری در این راستا یکی از مهمترین راهکارها برای توسعه ارومیه است، خاطرنشان کرد: باید به فکر جذب گردشگران خارجی باشیم تا با سود سرشار ناشی از این صنعت پرمنفعت وابستگی به فروش نفت در کشور نیز کاهش یابد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید