07:46|شنبه, اردیبهشت 08 ,1403
تاریخ انتشار: 26 دی 1397 - 09:40
کد خبر: 11134
معاون نظارت و پایش محیط زیست آذربایجان غربی در گفت‌وگو با باریش:

بازدید از موزه تاریخ طبیعی ارومیه رایگان است

ارائه 50 درصد تخفیف بلیت‌های بازدید از باغ‌وحش به مدت یک هفته، بازدید رایگان از موزه تاریخ طبیعی ارومیه به مدت سه روز و نیز تخفیف 30 درصدی بهای تعرفه مراکز معاینه فنی به مدت سه روز ازجمله برنامه‌های اجرایی به مناسبت هوای پاک خواهد بود.
بازدید از موزه تاریخ طبیعی ارومیه رایگان است

 سعید موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، درخصوص برنامه‌های محیط‌زیست به مناسبت هوای پاک که هرساله در روز 29دی برگزار می‌شود، اظهار کرد: ارائه 50 درصد تخفیف بلیت‌های بازدید ازباغ‌وحش ارومیه به مدت یک هفته، بازدید رایگان از موزه تاریخ طبیعی ارومیه به مدت سه روز و نیز تخفیف 30 درصدی بهای تعرفه مراکز معاینه فنی به مدت سه روز ازجمله برنامه‌های اجرایی به مناسبت هوای پاک خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه شعار امسال در روز هوای پاک (هوای پاک، مسئولان، مردم) نام‌گذاری شده، گفت: طی جلسات برگزارشده با مسئولان شهری، اعضای شورای اسلامی شهر و نمایندگان تشکل‌های زیست‌محیطی مقرر گردید برنامه‌هایی در سطح شهرهای استان و به‌خصوص مرکز استان برگزار شود تا اهمیت حفظ کیفیت هوا و محیط‌زیست بیشتر برای مسئولان و مردم مشخص شود.

معاون نظارت و پایش محیط‌زیست آذربایجان غربی گفت: همایش روز هوای پاک در محل موزه تاریخ طبیعی استان با حضور استاندار، مسئولان و مردم برگزار می‌شود و  از فرمانداران و مدیران دستگاه‌های دولتی و خصوصی درخواست شده در تردد به محل کار خود از دوچرخه یا وسایل حمل‌ونقل عمومی استفاده کنند.

وی تصریح کرد: با خودروهای دودزا، صنایع آلاینده هوا و هرگونه آتش‌سوزی در داخل و اطراف شهرها که باعث آلودگی هوا شود توسط توسط پلیس راهنمایی و رانندگی، به‌شدت برخورد خواهد شد.».
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید