11:26|سه شنبه, اسفند 29 ,1402
تاریخ انتشار: 25 دی 1397 - 13:33
کد خبر: 11131
رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای قاضی طباطبایی در گفت و گو با باریش:

همه دانشگاه‌های فنی ایران به تخت‌خواب‌های تولید دانشگاه طباطبایی مجهز می‌شوند

دانشگاه فنی و حرفه ای قاضی طباطبایی به مرکز مهم تولید تخت خواب های دانشجویی در کشور تبدیل گشت.
همه دانشگاه‌های فنی ایران به تخت‌خواب‌های تولید دانشگاه طباطبایی مجهز می‌شوند

یعقوب پوراسد در گفت و گو با خبرنگار سرویس اقتصادی باریش نیوز اظهار کرد: با توجه به اینکه دانشگاه فنی و حرفه ای قاضی طباطبایی یک دانشگاه مهارت محور است از این رو توانسته در بحث ارتباط با صنعت گام های موثری بردارد.
وی بیان کرد: دانشگاه فنی و حرفه ای قاضی طباطبایی توانست با تکیه بر دانشجویان و کارگاه هایی که دارد به مرکز مهم تولید تخت خواب های دانشجویی تبدیل شود.
رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای قاضی طباطبایی ادامه داد: هیچ دانشگاهی در سطح کشور نمی تواند تولید تخت خواب های دانشجویی را داشته باشد و ما با تولید این تخت خواب ها حتی آن ها را به فروش می رسانیم.
وی تصریح کرد: در طی روزهای اخیر 400 تخت از تخت های تولیدی به گرگان، 100 تخت را نیز به اهر ارسال کرده ایم و برای تولید تخت های دانشجویی برای دانشگاه علوم پزشکی خوی در حال مذاکره با این دانشگاه هستیم.
پوراسد افزود: همچنین برای تولید تجهیزات آزمایشگاه‌های موجود در دانشگاه صنعتی ارومیه با دانشگاه صنعتی ارومیه عقد قرار داد بسته ایم.
وی در پایان خاطر نشان کرد: یکی دیگر از فعالیت های دانشگاه فنی و حرفه ای قاضی طباطبایی عقد قرارداد با سازمان حمل و نقل و بار شهرداری ارومیه جهت تولید ایستگاه های اتوبوس است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید