01:17|شنبه, اردیبهشت 08 ,1403
تاریخ انتشار: 09 دی 1397 - 20:21
کد خبر: 11031

یک برد و یک باخت سهم بلندقامتان ارومیه در هفته پانزدهم لیگ برتر

بلندقامتان ارومیه در هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال کشور یک برد و یک باخت را نصیب خود کردند.
یک برد و یک باخت سهم بلندقامتان ارومیه در هفته پانزدهم لیگ برتر

به گزارش سرویس ورزشی باریش، نمایندگان والیبال ارومیه امروز (یکشنبه) در چهاردهمین رقابت خود در هفته دوم نیم‌فصل لیگ برتر موفق به کسب یک برد شدند و البته یک باخت نیز سهم والیبالیست‌های ارومیه‌ای در این هفته شد.
شهرداری ارومیه که امروز میزبان حریف خود شهرداری گنبد بود که با نتیجه سه بر یک توانست حریف گنبدی خود را از پیش روی بردارد و یک پله در رده‌بندی جدول لیگ برتر صعود کند.
 شاگردان ناصر شهنازی در ست اول با نتیجه 25 بر 21 حریف خود را در سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه مغلوب کردند ولی در ست دوم نتیجه را 23 بر 25 به همنام گنبدی خود واگذار کردند.
اما بلندقامتان شهرداری ارومیه در ست شوم در بازی سرسختانه مقابل حریف توانستند بار دیگر نتیجه ست اول را تکرار کرده و دو ست پیروز میدان شوند تا ست‌های بعدی تعیین‌کننده برنده بازی بین دوم تیم هم نام ارومیه‌ای و گنبدی شود.
در ست چهارم رقابت دیدنی شهرداری ارومیه و شهرداری گنبد شاگردان ناصر شهنازی با کسب 25 امتیاز شیرین در برابر 21 امتیاز حریف پیروز میدان شد تا هواداران ارومیه‌ای والیبال در هفته دوم نیم‌فصل یک برد شیرین را از والیبالیست‌های آذربایجان در خانه خود تجربه کنند.
گفتنی است؛ دورنا دیگر نماینده والیبال ارومیه در این هفته از رقابت‌های لیگ برتر برابر خاتم اردکان به میدان رفت ولی شاگردان محمد وکیلی این بازی را نیز به سیاق سیزده بازی گذشته خود با نتیجه 3 بر یک به حریف خود واگذار کردند تا همچنان فاتح مسلم قعر جدول لیگ برتر باشند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید