10:22|سه شنبه, اسفند 29 ,1402
تاریخ انتشار: 26 آذر 1397 - 14:53
کد خبر: 10942
مدیر مرکز پشتیبانی پایانه‌های فروش الکترونیکی به‌پرداخت ملت در گفت‌و‌گو با باریش مطرح کرد:

کسب رتبه برتر خاورمیانه در ارائه خدمات الکترونیک

شرکت به پرداخت ملت در پذیرش و تبدیل شدن به یکی از مطرح‌ترین شرکت‌ها در حوزه ارائه‌دهنده خدمات پرداخت الکترونیک در بازارهای داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی تبدیل شده به‌طوری که در آخرین رتبه‌بندی شرکت‌های psp موفق به کسب رتبه اول خاورمیانه و 16 جهان شد.
کسب رتبه برتر خاورمیانه در ارائه خدمات الکترونیک

ناصر ملکی، مدیر مرکز پشتیبانی پایانه‌های فروش الکترونیکی به پرداخت ملت در گفت‌و‌گو با سرویس اقتصادی باریش، گفت: ارائه خدمات در شرکت به پرداخت ملت با هدف توسعه ابزار پرداخت الکترونیک مبتنی بر الگوهای نوین و روز دنیا با بازنگری مستمر در نگرش و عملکردها و  توسعه کمی و کیفی شبکه پذیرندگان انجام می‌شود.
وی با اشاره به اهتمام جدی شرکت در ایجاد بسترها و زیرساخت‌های ارتباط نرم افزاری و سخت افزاری با بهره‌گیری از استانداردها و جدیدترین تکنولوژی روز، خاطرنشان کرد: این شرکت با بهره گیری از سیتم های روز دنیا آماده پاسخگویی به نیازهای مختلف مشتریان در حوزه پرداخت الکترونیک با بالاترین امنیت و بیشترین سرعت دانست.
 ملکی ادامه داد: این شرکت در پذیرش و تبدیل شدن به یکی از مطرح‌ترین شرکت‌ها در حوزه ارائه‌دهنده خدمات پرداخت الکترونیک در بازارهای داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی تبدیل شده به‌طوری که در آخرین رتبه‌بندی شرکت‌های psp موفق به کسب رتبه اول خاورمیانه و 16 جهان شد.
مدیر مرکز پشتیبانی پایانه‌های فروش الکترونیکی به‌پرداخت ملت در پایان خاطرنشان کرد:  این شرکت در آذربایجان غربی افتخار این را دارد در زمینه اتصال پایانه‌های فروش به سیستم حسابداری فروشگاه‌ها با یکی از معتبرترین شرکت‌های نرم افزار حسابداری (داده پردازان آتیه‌نگر) همکاری صمیمی و تنگاتنگی را داشته و امید است سهم گسترده ای از Marketing را در استان با همکاری‌های متقابل ایجاد نماید.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید