19:11|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 26 شهریور 1397 - 12:37
کد خبر: 10311
معاون هماهنگی  امور اقتصادی استانداری آذربایجان‌غربی:

عرضه‌کنندگان گوشت قرمز می‌بایست میزان فروش و قیمت آن را اطلاع دهند

عرضه‌کنندگان گوشت قرمز می‌بایست میزان فروش و قیمت آن را اطلاع دهند و نباید حتی یک کیلو از گوشت تخصیص یافته در جایی غیر از محل تخصیص یافته به فروش برسد.
عرضه‌کنندگان گوشت قرمز می‌بایست میزان فروش و قیمت را اطلاع دهند

به گزارش سرویس اقتصادی باریش، رضا حسینی صبح امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار با اشاره به اینکه هدف از این جلسات تامین نیازهای مردم است، اظهار کرد: باید برای اموراتی همچون مبارزه با  احتکار کالا، گران‌فروشی و کم‌فروشی برنامه هایی تدوین و اجرایی شوند.

وی در واکنش به عدم اعلام موجودی برخی انبارها از سوی مسئولان شرکت‌ها به صورت عمد یا غیر عمد، بیان کرد: نهادهایی که به عنوان دستگاه های  ناظر مطرح هستند، می‌بایست میزان و موجودی کلیه انبارها را به طور آنلاین بر روی سامانه اداره کل صنعت، معدن و تجارت اطلاع‌رسانی کنند.

این مسئول با تاکید بر اینکه به دو طریق پیگیر تامین نیاز به گوشت قرمز استان هستیم، افزود: مبارزه با قاچاق گوشت به دلیل سوءاستفاده برخی از منفعت‌طلبان در نوسانات به وجود آمده ارزی از طریق مرزبانی و‌ کنترل قیمت عرضه آن، از اقداماتی بودند که در راستای کاهش قیمت اجرایی شدند.

حسینی با اعلام اینکه صادرات گوشت از کشور ممنوع است افزود:ا قلامی که تولید داخل بوده و از ارز کشوری استفاده می کنند اجازه صادرات نداشته‌اند زیرا این اقلام از سوبسیت‌های کافی بهره لازم را می‌برند.

این مسئول گفت: عرضه‌کنندگان گوشت قرمز می‌بایست میزان فروش و قیمت آن را اطلاع دهند و نباید حتی یک کیلو از گوشت تخصیص یافته در جایی غیر از محل تخصیص یافته به فروش برسد نباید از ضعف نظارتی دستگاه های اجرایی سو استفاده شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید