14:40|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
ارسال کننده : محسن
نهاد مربوطه : سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه
تاریخ انتشار: 08 اسفند 1398 - 10:09
کد خبر: 60
به نتیجه رسیده // حمایت ها : 118 نفر

اتوبوس شهری را ضدعفونی کنید

نتیجه سوژه :

مهدی مژدهی‌فر، مدیرعامل سازمان حمل و نقل، بار ومسافر شهرداری ارومیه در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، در مورد تمهیدات پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در ناوگان حمل و نقل عمومی اظهار کرد: عوامل اجرایی برای ضدعفونی کردن سطوح ناوگان حمل‌ونقل عمومی در در منطقه عطایی ارومیه به عنوان پایانه و هم در واحد حرکت مستقر هستند.
وی افزود: در بخش ناوگان حمل‌ونقل عمومی و خصوصی، هر بار پس از جابه جایی مسافر از ایستگاه مبدا تا مقصد اتوبوس‌های شهری ضدعفونی می‌شوند.
مژدهی‌فر ادامه داد: برای راننده‌های تاکسی پیشنهاد شده که از دستکش‌های لاتکس استفاده شود اما با توجه به اینکه دستکش لاتکس با کمبود مواجه شده در حال حاضر این کالای بهداشتی برای راننده‌های تاکسی تأمین نشده است.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل، بار ومسافر شهرداری ارومیه در پایان تصریح کرد: در سطح شهر ارومیه 5 هزار تاکسی وجود دارد که هماهنگی‌های لازم برای ضدعفونی تاکسی‌های سطح شهر نیز انجام شده است.
 

اتوبوس شهری را ضدعفونی کنید

با سلام و خسته نباشید خدمت شماو با توجه به انتشار ویروس کرونا از مسئولان خواهشمندیم که ناوگان حمل و نقل عمومی را ضد عفونی کنن تا شاید کمی از انتشار این بیماری جلوگیری شود. لطفا این موضوع را پیگیری کنید. تشکر

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید