12:53|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 15 تیر 1401 - 11:49
کد خبر: 18029

تاریکی؛ حکایت تلخ این روزهای پارک‌های ارومیه

با فرارسیدن فصل گرما اکثریت پارک‌های کلانشهر ارومیه در تاریکی به سر می‌برند که این تاریکی‌ها معضلات مختلفی را به دنبال داشته و گله‌مندی شهروندان را از عملکرد مسئولان امر در این شهر را سبب شده است.
تاریکی؛ حکایت تلخ این روزهای پارک‌های ارومیه

سرویس اجتماعی باریش نیوز، یکی از مشکلاتی که اخیرا موجب گلایه‌مندی شهروندان ارومیه‌ای شده، تاریکی و خاموشی پارک‌های موجود در سطح این کلانشهر است.

امروزه باتوجه به کاهش آمار مبتلایان و فوتی‌های ناشی از کرونا و از طرفی هم با فرارسیدن فصل گرما رغبت شهروندان برای سپری کردن شب‌های خود در بیرون از منزل به اوج خود رسیده است.

طبق پیام‌های دریافتی، مخاطبان اظهار می‌کنند که بعد از گذشت دوسال فرصت هم نشینی با اعضای خانواده برای آنان فراهم شده است و اینک این فرصت با خاموشی پارک‌ها توسط مسئولان شهری از آنان دریغ شده است. 

دلیل این خاموشی‌ها صرفه جویی در مصرف برق اعلام شده، این درحالی است که لامپ‌های تیر برق در اکثریت پارک‌های سطح شهری در ساعات روز روشن می‌باشد؛ سوالی که ذهن اکثریت افراد را درگیر می‌کند این است که آیا صرفه جویی صرفا در ساعات شبانه امکان پذیر است؟

در پایان انتظار می‌رود متولیان امر در جهت تامین رفاه و خواسته‌های شهروندان تمام تلاش خود را بکار گیرند و برنامه‌هایی طبق منطق و اصول را اتخاذ نمایند.


 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید