11:10|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 23 خرداد 1401 - 13:28
کد خبر: 17962

نارضایتی مهرنشینان ارومیه‌ای از استمرار مشکلات/مسئولان چاره‌ای بیاندشیند

مساکن مهر ارومیه با وجود اینکه مشکل مسکن بسیاری از اقشار کم درآمد جامعه را برطرف کرده اما باگذشت چندین سال همچنان دارای مشکلات فراوانی است که برطرف نشده که همین موضوع سبب نارضایتی ساکنین این مساکن شده است.
نارضایتی مهرنشینان ارومیه‌ای از استمرار مشکلات/مسئولان چاره‌ای بیاندشیند

سرویس اجتماعی باریش نیوز، طی سال‌های اخیر افزایش غیرمعمول قیمت خرید و همچنین اجاره‌بهای مسکن اقشار متوسط و پایین جامعه را با مشکلات فراوانی روبه رو ساخته است.

اجرای عملیات طرح‌های ملی مسکن از جمله پروژه‌هایی بود که توانست با ایجاد امیدواری در افراد و با قیمتی مناسب، بخشی از معضلات آنها را جهت ادامه زندگی حل نماید؛ متاسفانه طولی نکشید که این امید تبدیل به گله مندی مهرنشینان شد؛ به نحوی که آنان از ابتدایی‌ترین امکانات نیز محروم‌اند.

نبود پارک بازی برای کودکان، نبود فضای سبز، بازارچه محلی‌، آسفالت معابر، مشکل آب شرب و زیرساخت‌های اولیه شهری و دوری از مرکز شهر از جمله مشکلاتی است که با گذشت چندین سال همچنان گریبان گیر مساکن مهر در ارومیه می‌باشد.

مخاطبان طی تماس با این پایگاه خبری اظهار میکنند که یا آسانسورهای موجود در این آپارتمان‌ها در اکثر موارد خراب بوده و یا از نظر استانداردهای ایمنی وضعیت مطلوبی ندارند.

بنابر اعلام مسئولان مربوطه هدف از احداث مساکن مهر، کمک به تامین مسکن اقشار کم درآمد، ارتقای کمی و کیفی تولید و عرضه مسکن، کاهش نابرابری در برخورداری از مسکن مناسب و جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت مسکن میباشد و حال باتوجه به اظهارات افراد ساکن در مساکن مهر هیچ کدام از اهداف و یا وعده های آنان به طور مطلوب پیش نرفته و برعکس مشکلات بسیاری را نیز به وجود آورده است.

لذا امید است مسائل ذکر شده مورد توجه جدی دستگاه‌های مرتبط قرار گیرد و  با اتخاذ تصمیمات مناسب به بهبود وضعیت مساکن مهر در کلانشهر ارومیه کمک نمایند.


 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید