19:34|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 21 خرداد 1401 - 16:24
کد خبر: 17957

تاخیر در پروازهای فرودگاه ارومیه؛ معضلی لاینحل برای مسافران 

نگاه به وضعیت فعلی فرودگاه‌ بین المللی ارومیه بیانگر این مسئله است که این فرودگاه‌ از حیث امکانات زیرساختی و ... خدمات مناسبی را به مردم ارائه نمی‌دهند و همین امر موجبات گله مندی اکثریت مسافرین را در این فرودگاه برانگیخته که انتظار میرود متولیان امر جهت رفع مشکلات مذکور برنامه ای را اتخاذ نمایند. 
تاخیر در پروازهای فرودگاه ارومیه؛ معضلی لاینحل برای مسافران 

سرویس اجتماعی باریش نیوز، تاخیر و بی نظمی در برنامه ریزی پروازها در فرودگاه ارومیه موضوعی است که افراد همچنان با آن دست و پنجه نرم می کنند و معتقد هستند که این انتظار و معطلی آنها جنبه بی تفاوتی از سوی مسئولان به خود گرفته است. 

یکی از رایج‌ترین موضوعاتی که مخاطبان طی تماس با این پایگاه خبری اظهار میکنند تاخیر در پرواز و تعطیلی فرودگاه بین المللی ارومیه میباشد. 

از طرفی گلایه‌های مسافرین حاکی از این است که ارائه خدمات نامناسب و عدم اطلاع رسانی در تاخیر ساعت پرواز، آنان را با ضرر مواجه کرده و تا کی باید به بهانه نقص فنی ساعت ها در سالن انتظار فرودگاه معطل و سرگردان باشند.

در ادامه لازم به ذکر است که فرودگاه ارومیه با وجود اینکه لقب بین المللی را یدک میکشد همچنان باگذشت چندین سال از تاسیس در برقراری پرواز بین‌المللی و ارائه خدماتی که در شان یک فرودگاه بین المللی است ندارد. 


برنامه پروازهای داخلی فرودگاه ارومیه نیز برای خود قصه‌ای مفصل دارد زیرا فرسودگی ناوگان هوایی در این فرودگاه و نقص فنی آن موجبات نگرانی و ترس اکثریت مسافران را به دنبال دارد. 


سخن آخر اینکه حل مشکلات پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه موردی ضروری بوده که انتظار میرود با افزایش تعداد پروازهای هفتگی از این فرودگاه و ساماندهی آن، بخشی از مطالبه مردم برای تسهیل و تسریع در حوزه حمل و نقل هوایی رفع شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید