07:57|شنبه, اردیبهشت 08 ,1403
تاریخ انتشار: 11 اردیبهشت 1401 - 13:26
کد خبر: 17865
یادداشت:

بی‌تدبیری مسئولان در ساماندهی عملکرد ضعیف اداره پست ارومیه

طی سال‌های اخیر نحوه عملکرد اداره پست ارومیه در وضعیت اسفباری به سر می‌برد بطوریکه هیچ مراجعه‌کننده‌ای به این اداره، با رضایت از آن خارج نشده و خواستار رسیدگی متولیان امر می‌باشند.
بی‌تدبیری مسئولان در ساماندهی عملکرد ضعیف اداره پست ارومیه

سرویس اجتماعی باریش نیوز، امروزه باتوجه به همه‌گیری ویروس کرونا، زندگی و کسب‌وکار اکثریت مردم به پست وابسته شده و نیاز است که عملکرد این اداره در شان مردم یک کلانشهر باشد.

اخیرا بسیاری از مخاطبان این پایگاه خبری با ارسال تصاویری نسبت به مرجوع شدن و عدم تحویل به موقع مرسولات پستی‌شان از سوی اداره پست ارومیه ابراز گلایه کرده‌اند که این موضوع سبب تلف شدن وقت افراد شده و آنان برای دریافت بسته‌های پستی خود ناچارند به این اداره مراجعه کنند.

این مشکلات بارها جهت اطلاع رسانی به مسئولان مربوطه توسط رسانه ها مطرح شده ولی متاسفانه تاکنون اقدامی در راستای رسیدگی به وضعیت و عملکرد نامناسب این مرکز مشاهده نشده و گویا اراده‌ای برای رفع بحران‌های آن وجود ندارد.

در پایان انتظار می‌رود متولیان امر برنامه‌ای جهت ساماندهی به وضعیت اداره پست ارومیه اتخاذ نموده و تمام تلاش خود را بکار گرفته و پاسخگوی انتقادات بی‌پایان شهروندان باشند.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید