18:52|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 06 اردیبهشت 1401 - 13:24
کد خبر: 17849

خودروهای عمومی، باری و آژانس‌ها در اولویت تبدیل رایگان به دوگانه سوز

روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه گفت: براساس جدول سهمیه پایه برای وانت بارهای کم مصرف 70 لیتر و برای وانت بارهای پر مصرف 135 لیتر بصورت ماهانه شارژ می‌شود .
خودروهای عمومی، باری و آژانس‌ها در اولویت تبدیل رایگان به دوگانه سوز

به گزارش پایگاه خبری باریش نیوز، روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه در رابطه با مشکل مربوط به کاهش سهمیه بنزین وانت بارها اظهار کرد: میزان سهمیه بندی بنزین برای وانت بارهایی که به ارائه خدمات عمومی بپردازند و از شهرداریها و اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای بارنامه دریافت کنند میزان ماوالتفاوت بنزین یارانه ای و آزاد در کارت بانکی راننده بصورت اعتباری شارژ می شود و از سیستم پرداخت الکترونیکی بانک ملت نصب شده در جایگاهها قابل خرید می باشد.

مقدسی افزود: براساس جدول سهمیه پایه برای وانت بارهای کم مصرف 70 لیتر و برای وانت بارهای پر مصرف 135 لیتر بصورت ماهانه شارژ می‌شود .

وی خاطر نشان کرد: با توجه به تداوم طرح تبدیل رایگان خودروهای عمومی، باری و آژانس ها ضروری است مالکین در سامانه https://gcr.niopdc.ir ثبت نام کرده و تا زمان تبدیل به دوگانه سوز شدن از سهمیه اعتباری برخوردار شوند، در غیر اینصورت سهمیه اعتباری آنها کاسته شده و مانند خودروهای عادی از سهمیه سوخت برخوردار می‌شود.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه ادامه داد: کلیه فرایند تبدیل خودروها در 22 مرکز مجاز  برای خودروهای عمومی و باری بصورت رایگان، برای آژانس ها و اسنپ ها تنها با پرداخت 25 درصد کل هزینه در حال انجام است.


 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید